Geplaatst: 3 april 200916 jaren comment_1317232 als ik een politiewagen instap, dan krijg ik opeens een shotgun met 5 kogels, en als ik een ambulance instap krijg ik wat heal erbij... is dit uit te zetten?
Geplaatst: 3 april 200916 jaren comment_1317235 als ik een politiewagen instap, dan krijg ik opeens een shotgun met 5 kogels, en als ik een ambulance instap krijg ik wat heal erbij... is dit uit te zetten? Waarom zou je dit uitzetten, is toch handig??
Geplaatst: 3 april 200916 jaren comment_1317236 als ik een politiewagen instap, dan krijg ik opeens een shotgun met 5 kogels, en als ik een ambulance instap krijg ik wat heal erbij... is dit uit te zetten? Helaas is het niet mogelijk om het uit te zetten.
Geplaatst: 3 april 200916 jaren comment_1317241 Normaal wordt er als je SAMP/MTA start het SCM script (main.scm) uitgeschakeld. Dit is waarschijnlijk een ander script en is niet uitgeschakeld, wel zeer handig bij freeroam servers waar je niet mag schieten.
Geplaatst: 3 april 200916 jaren comment_1317246 Als je in een Enforcer stapt word je Body Armor weer aangevult, altijd handig.
Geplaatst: 3 april 200916 jaren comment_1317255 als ik een politiewagen instap, dan krijg ik opeens een shotgun met 5 kogels, en als ik een ambulance instap krijg ik wat heal erbij... is dit uit te zetten? Helaas is het niet mogelijk om het uit te zetten. Wel dus En OMG, kom nou niet aan dat het handig is. Want hij wil het toch weg hebben? Anders had hij het wel gehouden. Ik ga ff scriptje maken hoe je het kan voorkomen, want het is wel degelijk te voorkomen. Bewerkt: 3 april 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 3 april 200916 jaren comment_1317418 Je zou dit natuurlijk kunnen voorkomen door de speler een negatieve health of armour te geven. Als de speler (bijvoorbeeld) 10 armour krijgt als deze in een enforcer stapt, kan je zoiets doen: if(vehicleid == 427) { SetPlayerArmour(playerid, GetPlayerArmour(playerid)-10); } Vrij simpel .
Geplaatst: 3 april 200916 jaren Auteur comment_1317422 jullie kunnen wel zeggen dat het handig is, maar in een rpg vind ik het toch anders xD
Geplaatst: 3 april 200916 jaren comment_1317686 zoiets dan? if (vehicleid == ¤ID¤) //hier ID van enforcer { SetPlayerArmour(playerid, GetPlayerArmour(playerid)-10); } if (vehicleid == ¤ID¤) //hier ID van LSPD { ResetPlayerWeapons(playerid); } if (vehicleid == ¤ID¤) //hier ID van LVPD { ResetPlayerWeapons(playerid); } if (vehicleid == ¤ID¤) //hier ID van SFPD { ResetPlayerWeapons(playerid); } enz.. enz...
Geplaatst: 3 april 200916 jaren comment_1317709 Huh... dit had ik nog nooit meegemaakt, is dat nieuw met die update op 0.2X ofzo? Ik denk alleen dat een scriptje zoals hierboven niet gaat werken. Ik ben een paar keer in politieauto's gaan zitten, als je de eerste keer instapt krijg je inderdaad die shotgun met 5 kogels, maar daarna ben ik uitgestapt, heb die 5 kogels weggeschoten en weer ingestapt (in dezeflde auto) maar dan krijg je GEEN shotgun... als je dan in een andere politieauto stapt weer wel Ik weet niet of het bij de ambulance's ook zo werkt, maar dat zou betekenen dat je dan op den duur bij het instappen in een ambulance health verliest En die code met "ResetPlayerWeapons" lijkt me ook niet zo geweldig eigenlijk, want dan ben je AL je wapens kwijt, dus ook degene die wel gewoon van jezelf zijn
Geplaatst: 6 april 200916 jaren comment_1320478 en bedankt he xD. ps: hij kan zelf tog ook wat doen, of moeten wij alles doen
Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1320743 Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn met zo'n script: new AantalKeerIngestapt[MAX_PLAYERS][MAX_VEHICLES]; forward AantalKeerIngestaptReset(playerid); public OnPlayerConnect(playerid) { AantalKeerIngestaptReset(playerid); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { AantalKeerIngestaptReset(playerid); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 416) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health); if(AantalKeerIngestapt[playerid][vehicleid] == 0) { SetPlayerHealth(playerid, health - 10); } else if(AantalKeerIngestapt[playerid][vehicleid] == 1) { SetPlayerHealth(playerid, health - 5); } AantalKeerIngestapt[playerid][vehicleid] ++; } return 1; } public AantalKeerIngestaptReset(playerid) { for(new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) { AantalKeerIngestapt[playerid][i] = 0; } return 1; } Dit script gaat uit van de ambulance, en dat je bij de eerste keer instappen 10 health krijgt en bij de tweede keer 5. Bovendien is het script niet getest, dit moet je zelf maar even doen . Dit script kan je wel zo aanpassen dat het ook werkt voor andere voertuigen die zo'n soort functie hebben.
Geplaatst: 8 april 200916 jaren comment_1321690 dat sluit erg op het mijne aan, zoiets gaat het denk wel worden
Geplaatst: 8 april 200916 jaren comment_1322069 dat sluit erg op het mijne aan, zoiets gaat het denk wel worden Probleem bij jouw script (net als bij mijn eerste script, een paar posts terug), is dat je "if(vehicleid == ID)" gebruikt. Dit werkt echter niet, je moet het model controleren. Dit staat ook in mijn script .
als ik een politiewagen instap, dan krijg ik opeens een shotgun met 5 kogels, en als ik een ambulance instap krijg ik wat heal erbij... is dit uit te zetten?