Jump to content
Geplaatst:
comment_1317916

Ik heb met dat AttachObjectToPlayer een kanon gezet op een Marquis die verschijnt als je instapt, maar ik wil wel dat je met het kanon kan vuren. Ik heb nu dit, maar als ik instap krijg ik de tekstjes gelijk zonder dat ik de benodigde toetsen indruk.

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new keys,updown,leftright;
{
	if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
	{
		if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 484)
		{
			GetPlayerKeys(playerid,keys,updown,leftright);

			if(keys == KEY_LOOK_RIGHT || KEY_SECONDARY_ATTACK)
			{
				SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"Right fired!");
			}

			if(keys == KEY_LOOK_LEFT || KEY_SECONDARY_ATTACK)
			{
				SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"Left fired!");
			}
		}
	}
}
return 1;
}

1. Wat doe ik hierboven verkeerd?

2. Hoe laat ik daadwerkelijk raketten afvuren?

Alvast bedankt! :koffie:

Bewerkt: door Basssss

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1318077

Ik heb nu dit:

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 484)
{
	if((newkeys & (KEY_LOOK_RIGHT | KEY_SECONDARY_ATTACK)) == (KEY_LOOK_RIGHT | KEY_SECONDARY_ATTACK))
	{
		SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"Right fired!");
	}

	if((newkeys & (KEY_LOOK_LEFT | KEY_SECONDARY_ATTACK)) == (KEY_LOOK_LEFT | KEY_SECONDARY_ATTACK))
	{
		SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"Left fired!");
	}
}
return 1;
}

Maar het werkt nog steeds niet, sterker nog. Nu krijg ik helemaal geen tekst meer. :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.