Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318017 Hoi, Ik heb nu al een paar dagen een ps3, Nu ben ik er net achter gekomen dat er bluetooth in/opzit Maar waarom? ik ben nog geen bluetooth "Functie" Tegen gekomen... Je was nieuwsgierig he? Jahaha ik had je wel door![/font]
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318022 Hoi,Ik heb nu al een paar dagen een ps3, Nu ben ik er net achter gekomen dat er bluetooth in/opzit Maar waarom? ik ben nog geen bluetooth "Functie" Tegen gekomen... Je was nieuwsgierig he? Jahaha ik had je wel door![/font] Dat is voor Bluetooth apparaten zoals Headset, Keypad die allemaal wireless zijn.
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318025 Kijk eens naar je handen als je aan het gamen bent, dan zie je waar je hem bijvoorbeeld voor gebruikt. Naast de controller kun je ook nog andere bluethooth apparaten erop aansluiten zoals een toetsenbord, een muis, een headset, een afstandbediening, etc.
Geplaatst: 4 april 200916 jaren Auteur comment_1318026 lolzzzzzz Bewerkt: 4 april 200916 jaren door j0uk3
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318085 Hoi,Ik heb nu al een paar dagen een ps3, Nu ben ik er net achter gekomen dat er bluetooth in/opzit Maar waarom? ik ben nog geen bluetooth "Functie" Tegen gekomen... Je was nieuwsgierig he? Jahaha ik had je wel door![/font] Wat dacht je van die controller idd? En voor headsets. Daarnaast heb je nog bestandsoverdracht. Dat was het wel zo'n beetje.
Hoi,
Ik heb nu al een paar dagen een ps3,
Nu ben ik er net achter gekomen dat er bluetooth in/opzit
Maar waarom?
ik ben nog geen bluetooth "Functie" Tegen gekomen...
Je was nieuwsgierig he?
Jahaha ik had je wel door![/font]