Jump to content

Wie is volgens jou de slechtste personage en waarom ?

• Reacties 71
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1469908
Duh, ik knal die mannen ook altijd neer hoor :7 .

Ik geef ze een mep met mijn knuppel.

weten ze ook eens wat zeuren is.

ik gooi altijd eerst een granaat naar binnen :puh: en dan kan ik aleen nog de aqchterste computers gebruiken :7

Geplaatst:
comment_1469999
Duh, ik knal die mannen ook altijd neer hoor :7.

En als je nu is realistisch speelt :duh: , je gaat toch in het echte leven toch niet even

iemand neerknallen om achteraf zijn computers te gebruiken, jij misschien... :7

Geplaatst:
comment_1470009

En als je nu is realistisch speelt :duh: , je gaat toch in het echte leven toch niet even

Dat vind ik ook. Games zoals GTA probeer ik altijd zo realistisch mogelijk te spelen. In het begin van GTAIV stal ik nooit een auto, ik ging steeds te voet naar Roman of gebruikte een taxi. Later werden de afstanden iets te groot en stal ik meestal stilstaande auto's, en in noodgevallen rijdende.

Bij GTAIII reed ik in het begin zelfs niet door een rood licht, da's er wel een beetje over. :7

Geplaatst:
comment_1470030

Dat vind ik ook. Games zoals GTA probeer ik altijd zo realistisch mogelijk te spelen. In het begin van GTAIV stal ik nooit een auto, ik ging steeds te voet naar Roman of gebruikte een taxi. Later werden de afstanden iets te groot en stal ik meestal stilstaande auto's, en in noodgevallen rijdende.

Bij GTAIII reed ik in het begin zelfs niet door een rood licht, da's er wel een beetje over. :7

zo ben ik ook in het begin wil ik het echt houden

die mannetjes bij zoon hotdog krampje haat ik pas echt ik eet eerst effe een hotdog daarnaa steek ik ze neer :engel:

Bewerkt: door benhelsloot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.