Geplaatst: 5 april 200916 jaren comment_1319220 Is het mogelijk om een model uit San Andreas (Bijvoorbeeld een boom) in Sketchup te krijgen? En zoja, hoe? Alvast bedankt.
Geplaatst: 5 april 200916 jaren comment_1319272 Is het mogelijk om een model uit San Andreas (Bijvoorbeeld een boom) in Sketchup te krijgen? En zoja, hoe?Alvast bedankt. ja dat kan je hebt nodig: 3ds max met kami's scripts sketchup pro 1. exporteer het 3d bestand uit het img archief 2. open het in 3dsmax (met kami's scripts) 3. exporteer het als .3ds 4. importeer het .3ds model in google BC7
Geplaatst: 6 april 200916 jaren comment_1319868 En waar kan ik het IMG archief vinden? :$ de meeste modellen kan je vinden in gta3.img die je kan vinden in de map models.
Geplaatst: 6 april 200916 jaren Auteur comment_1319914 En waar kan ik het IMG archief vinden? :$ de meeste modellen kan je vinden in gta3.img die je kan vinden in de map models. En hoe exporteer ik het? :$ :$
Geplaatst: 6 april 200916 jaren comment_1319924 En waar kan ik het IMG archief vinden? :$ de meeste modellen kan je vinden in gta3.img die je kan vinden in de map models. En hoe exporteer ik het? :$ :$ met bijvoorbeeld: imgtool
Geplaatst: 6 april 200916 jaren comment_1319961 Alles even op een rijtje, Eerst open je IMGTool en op je het gta3.img bestand. Dan exporteer je het gewenste bestand, in jou geval een boom. (Als je niet weet welk bestand de boom bevat kun je met Mapviewer de boom opzoeken.) Nu open je 3D studio max en importeer het je het .dff bestand uit de gta3.img. Nu exporteer je het als .3ds bestand en kun je hem openen in Google Sketchup. Nog vragen?
Geplaatst: 26 april 200916 jaren Auteur comment_1339505 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$
Geplaatst: 26 april 200916 jaren comment_1339512 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken.
Geplaatst: 27 april 200916 jaren Auteur comment_1339575 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken. De txd heb ik al, maar hoe plak ik het op dat object dan?
Geplaatst: 27 april 200916 jaren comment_1340078 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken. De txd heb ik al, maar hoe plak ik het op dat object dan? Open de .txd in de TXDWorkshop en export de txd naar .bmp formaat of een ander formaat.
Geplaatst: 29 april 200916 jaren Auteur comment_1341490 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken. De txd heb ik al, maar hoe plak ik het op dat object dan? Open de .txd in de TXDWorkshop en export de txd naar .bmp formaat of een ander formaat. Ik heb hier een texture en een model, als ik 3Ds Max open en het model importeer. Zit de texture er niet op, hoe krijg ik die er terug op? Dus de texture heb ik al geëxporteerd, maar hoe krijg ik dat pokkeding terug op het model?
Geplaatst: 29 april 200916 jaren comment_1341503 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken. De txd heb ik al, maar hoe plak ik het op dat object dan? Open de .txd in de TXDWorkshop en export de txd naar .bmp formaat of een ander formaat. Ik heb hier een texture en een model, als ik 3Ds Max open en het model importeer. Zit de texture er niet op, hoe krijg ik die er terug op? Dus de texture heb ik al geëxporteerd, maar hoe krijg ik dat pokkeding terug op het model? Daar heb ik idd ook een probleem mee
Geplaatst: 3 mei 200916 jaren comment_1344831 Kan simpeler mensen Ga naar de Material Editor. Bij een bolletje druk je op het pipet en dan druk je op het model. Nu heb je de material van het model gepakt. Je ziet nu dat hij een bitmap gebruikt. Klik erop en zoek nu die texture in die enorme rotzooi van je computer. Druk dan op het dobbelsteentje zodat je de texture ook in de viewports ziet
Is het mogelijk om een model uit San Andreas (Bijvoorbeeld een boom) in Sketchup te krijgen? En zoja, hoe?
Alvast bedankt.