Jump to content
Geplaatst:
comment_1319334

Na ruim 2 jaar als moderator op het forum aanwezig te zijn geweest, heeft Bling aangegeven door verschuiving van interesses, te willen vertrekken als moderator. In het GTA IV forum hebben we Hanneswasco bereid gevonden om zijn plek in te nemen. Hannes is al enige tijd als actief medewerker betrokken bij wikigta, en zal vanaf vandaag dua ook als moderator op het forum te zien zijn.

Bling zal voorlopig nog wel even op GTAIII blijven modereren tot we daar een passende oplossing gevonden hebben.

Bij deze wil ik Bling hartelijk bedanken voor de tomeloze inzet en de prettige samenwerking. En ik wil Hanneswasco heel veel succes wensen.

• Reacties 72
  • Bezichtigingen 12.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1319639
Maar wie vervangt Bling als hij stopt in het GTA III gedeelte?

Hij blijft daar nog vervanger tot er een goede vervanger voor hem gevonden is, dus dat weet nog niemand.

Bling, bedankt voor je jaren als crewlid besteed te hebben en de award Beste Moderator van 2007 heb je dan ook niet voor niets gewonnen! Bedankt! :)

Verder wil ik iedereen bedanken die hier een (spam :7)reactie heeft achtergelaten! En natuurlijk de crew die me in vertrouwen neemt! :)

Geplaatst:
comment_1319645

Bedankt voor je inzet, Bling! Je was een fantastisch crewlid en het is altijd jammer om zo'n iemand te zien vertrekken. Het ga je goed als je straks weer groen bent! :)

Hannes, welkom bij de crew! In GTA4 ben je prima op je plek, dus maak er wat van. Mocht je vragen hebben, kan je die natuurlijk altijd stellen. Succes! :bier:

Geplaatst:
comment_1319857

Nogmaals bedankt voor je inzet de afgelopen jaren, Bling. Ik heb enkele maanden prettig met je samengewerkt en daarnaast heb je me destijds uitstekend bijgestaan in mijn eerste paar weekjes. Het ga je goed, en wie weet spreek ik je nog eens!

Hannes, in mijn ogen de aangewezen persoon om het stokje van Bling over te nemen. Veel succes en plezier met je nieuwe functie! :tu:

Geplaatst:
comment_1320117

Daar draaien de promoties SL/ML niet rond hoor. ;) Als er iemand bij de MOD+ weggaat komt er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe voor in de plaats, maar met SL/ML is dit dus niet het geval.

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.