Jump to content
Geplaatst:
comment_1319334

Na ruim 2 jaar als moderator op het forum aanwezig te zijn geweest, heeft Bling aangegeven door verschuiving van interesses, te willen vertrekken als moderator. In het GTA IV forum hebben we Hanneswasco bereid gevonden om zijn plek in te nemen. Hannes is al enige tijd als actief medewerker betrokken bij wikigta, en zal vanaf vandaag dua ook als moderator op het forum te zien zijn.

Bling zal voorlopig nog wel even op GTAIII blijven modereren tot we daar een passende oplossing gevonden hebben.

Bij deze wil ik Bling hartelijk bedanken voor de tomeloze inzet en de prettige samenwerking. En ik wil Hanneswasco heel veel succes wensen.

• Reacties 72
  • Bezichtigingen 12.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1320240

Bling, bedankt voor al je moderatorwerk en je inzet hier op het forum! :tu: Hannes, het is toch wel ff wennen hoor, om jou in het blauw te zien. Groen stond je eigenlijk wel. :7 Desalniettemin gefeliciteerd met je nieuwe functie! :tu:

Geplaatst:
comment_1320368
Maar als Hannes geen ML meer is komt er dan een nieuwe? :engel:
Zodra er ook voor de GTA III fora een vervanger is gevonden zal Bling weer ML zijn. Als jij het zo wilt zien kan je dus stellen dat Bling dan de nieuwe ML is geworden. :7
Geplaatst:
comment_1320557

How sh*t, ik lees net dat ik hier mijn felicitaties nog niet ten tonele heb gebracht! Al wel via pb, maar da's toch anders, hè.. Van harte! :dans:

En Bling, thanks voor je ding, die paar pb'tjes over en weer tussen ons waren altijd glashelder! :tu:

Geplaatst:
comment_1320583

Gefeliciteerd blauwe kiwi ( ik ga daar dus zeker niet van eten ). Veel succes met het modderen van het GTA 4 sectie. Dat is op dit moment best wel een populaire sectie omdat GTA4 een van de laatste GTA's is die uitgekomen is.

Bling ik vond je altijd al een aardige gozen, en ikzelf vind het ook heel erg jammer dat je even rust voor jezelf neemt alhoewel je kan niet altijd op GTAForum blijven ikzelf zal zoals de meeste ook is een keer vertrekken. ^_^

Geplaatst:
comment_1320767

Jammer Bling, aan het begin dat ik net op het forum zat hebben zo nu en dan wel eens een babbel gehad. Daarna eigenlijk nooit meer. Ik heb wel altijd respect voor je gehad wat je deed in het SA fora, je was daar een goede moderator! Veel succes verder!

Tja, ik had er eigenlijk al mn bezittingen in kunnen zetten dat als er een mod in het IV fora weging dat jij in de plaats zou komen Hannes. Je was een van de actiefste GTA IV bezoekers, had altijd voor iedereen hulp. Haalde voor elke rit in GTA IV een kaartje uit zn broekzak. Wat wil je nog meer? Veel plezier/stress/succes/warnse/slotse/euh.. op je nieuwe plekje!

Geplaatst:
comment_1321418

Lol'd! xD

Even tussendoor, mocht je me niet begrijpen:

Weer een stapje dichter bij volledige Nederlandse overheersing icon_mrgreen.gif
Hey ... pssssst schaapie .. een Belg heeft er zojuist 6 fora bij gekregen. emo.gif

>>> Door GTA-Sheep: Ja, maar dat is nog steeds dezelfde persoon.....gaat om aantallen puh2.gif<<<

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.