Jump to content
Geplaatst:
comment_1319334

Na ruim 2 jaar als moderator op het forum aanwezig te zijn geweest, heeft Bling aangegeven door verschuiving van interesses, te willen vertrekken als moderator. In het GTA IV forum hebben we Hanneswasco bereid gevonden om zijn plek in te nemen. Hannes is al enige tijd als actief medewerker betrokken bij wikigta, en zal vanaf vandaag dua ook als moderator op het forum te zien zijn.

Bling zal voorlopig nog wel even op GTAIII blijven modereren tot we daar een passende oplossing gevonden hebben.

Bij deze wil ik Bling hartelijk bedanken voor de tomeloze inzet en de prettige samenwerking. En ik wil Hanneswasco heel veel succes wensen.

• Reacties 72
  • Bezichtigingen 12.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1323385

Ik zie het nu pas dat je moderator bent! En helemaal niks zeggen op msn jij, smiecht! :duh:

Maakt niet uit hoor <3 Gefeliciteerd man! Jebent echt verdiend moderator geworden! Succes en veel plezier met je nieuwe functie!

Bling: Je was een goede moderator! Bedankt voor alles :)

Geplaatst:
comment_1323411

Ben een tijdje weggeweest en zie Hanneswasco opeens rondhuppelen in een blauw jasje. Ik denk dat je nu op de juiste plek zit, zal nog wel even aan je kleurtje moeten wennen. Bling, bedankt voor alles. Erg jammer dat je stopt maar ik begrijp je keuze zeker.

Geplaatst:
comment_1324532

Bedankt voor al je bijdrage Bling. Je hebt meer dan je best gedaan en dat stellen wij allemaal zeer op prijs! ;) Het ga je goed! :cya:

En jij Hanneswasco, welkom in de crew! Ontzettend veel succes toegewenst. :)

• 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.