Geplaatst: 6 april 200916 jaren comment_1319615 Ga je de dsi halen stem maar in de poll.Ik ga hem niet halen want ik heb laatst een ds lite gehaald voor chinatown wars en wat homebrew. Bewerkt: 6 april 200916 jaren door shaqa
Geplaatst: 21 april 200916 jaren comment_1335390 Ik heb een DS gekocht, en toen een DS Lite toen die uit kwam. Ik ga nu geen DSI kopen want ik ben zo langzamerhand een beetje klaar met Nintendo en hun handhelds. Er zijn nu 3 DS'en uitekomen, en het is allemaal geldklopperij. Hadden ze niet beter gewoon één goede DS kunnen maken??? O, nee, daar verdien je natuurlijk minder geld aan...
Geplaatst: 21 april 200916 jaren comment_1335402 Ik heb een DS gekocht, en toen een DS Lite toen die uit kwam. Ik ga nu geen DSI kopen want ik ben zo langzamerhand een beetje klaar met Nintendo en hun handhelds. Er zijn nu 3 DS'en uitekomen, en het is allemaal geldklopperij. Hadden ze niet beter gewoon één goede DS kunnen maken??? O, nee, daar verdien je natuurlijk minder geld aan... Helemaals mee EENS Ik heb ook NEE gestemd, ik heb al een PSP en die gebruik ik alleen bij een (lange) reis, dus waarom nog een DS, thuis speel ik gewoon op mijn PS3 of PC
Ga je de dsi halen stem maar in de poll.Ik ga hem niet halen want ik heb
laatst een ds lite gehaald voor chinatown wars en wat homebrew.
Bewerkt: door shaqa