Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1320744 Gisteravond in het televisieprogramma Voetbal International stuurde een voor ons bekende persoon een vraag aan Johan in.
Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1320747 Lol, GTA IV was zo'n grote hype vorig jaar, dat het zelfs op het nieuws kwam. Dan zou je toch wel denken, die naam komt me ergens bekend voor?? Leuk gevonden :tu:
Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1320748 LOL, Wist niet dat hij nederlands kon (edit) Wtf, 3 berichten in 3 seconde achter elkaar :o Bewerkt: 7 april 200916 jaren door TahR78
Geplaatst: 7 april 200916 jaren Auteur comment_1320752 (edit) Wtf, 3 berichten in 3 seconde achter elkaar :o Stormlooptopic hè.
Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1321126 Lol, GTA IV was zo'n grote hype vorig jaar, dat het zelfs op het nieuws kwam. Dan zou je toch wel denken, die naam komt me ergens bekend voor??Leuk gevonden :tu: Het zou mij des te meer verbazen als Johan opeens zei "Ik ben nou niet zo bijster onder de indruk van de argumenten van meneer Bellic. Van dat spelletje GTA IV krijg ik ook krommende tenen." Serieus, denk je echt dat zij Niko Bellic onthouden, of dat hij het sowieso ooit gehoord heeft? Wat eerder op zou moeten vallen is Woonplaats: New York. Man, het was leuker geweest als er Liberty City stond.
Geplaatst: 7 april 200916 jaren Auteur comment_1321135 Het zou mij des te meer verbazen als Johan opeens zei "Ik ben nou niet zo bijster onder de indruk van de argumenten van meneer Bellic. Van dat spelletje GTA IV krijg ik ook krommende tenen."Serieus, denk je echt dat zij Niko Bellic onthouden, of dat hij het sowieso ooit gehoord heeft? Wat eerder op zou moeten vallen is Woonplaats: New York. Man, het was leuker geweest als er Liberty City stond. "Meneer Bellic verdient een salaris, daar krijgt een paard de hik van."
Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1321174 Nico Belitsch Haha, man ... En zou inderdaad leuker zijn geweest als hij Liberty City had geschreven.
Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1321181 Het zou mij des te meer verbazen als Johan opeens zei "Ik ben nou niet zo bijster onder de indruk van de argumenten van meneer Bellic. Van dat spelletje GTA IV krijg ik ook krommende tenen."Serieus, denk je echt dat zij Niko Bellic onthouden, of dat hij het sowieso ooit gehoord heeft? Wat eerder op zou moeten vallen is Woonplaats: New York. Man, het was leuker geweest als er Liberty City stond. "Meneer Bellic verdient een salaris, daar krijgt een paard de hik van." "Ja maar wat die knaap verdient vind ik niet zo relevant."
Gisteravond in het televisieprogramma Voetbal International stuurde een voor ons bekende persoon een vraag aan Johan in.