Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Under the radar... trohpy

Hey,

Ik ben al twee keer onder alle bruggen (13) die meetellen voor de trophy door gevlogen, maar ik heb de trophy nog niet...

Bij Brief staat dat ik er nog 13 moest, toen 12 enz enz en als laatste bericht dat ik er nog een moet. (1 left)

Maar blijkbaar is deze er niet? :?

Ik heb de snapmap erbij gepakt, en ben dus onder al deze bruggen gevlogen...

Iemand een idee?

alvast bedankt.

Featured Replies

Waarschijnlijk speel je op een oude saved game. De trophys van GTA IV zijn er namelijk later bijgekomen. Als je de trophy's (behalve de multiplayertrophy's) wil halen, moet je een nieuwe saved game starten. Dus als je de SP trophy's wil hebben, moet je weer heeeeeeeeeeeeeelemaal opnieuw beginnen. Is dat niet leuk? :clown:

  • Author

Nee is niet leuk, en speel op een nieuwe want ik wilde juist de trophy's gaan halen.

en wilde wat auto's die ik eerst niet had.

Edited by joppie

Nee is niet leuk, en speel op een nieuwe want ik wilde juist de trophy's gaan halen.

en wilde wat auto's die ik eerst niet had.

Goh, toen ik hoorde dat, als ik de trophy's wil halen, opnieuw moest beginnen, was ik heel enthousiast! :)

Doe net als ik: Ga gewoon door tot je de verhaallijn hebt uitgespeeld, dan opnieuw beginnen voor de trophy's.

  • Author
Goh, toen ik hoorde dat, als ik de trophy's wil halen, opnieuw moest beginnen, was ik heel enthousiast! :)

Ja het is wel leuk, maar ik ben vorige week opnieuw begonnen...

En heb in 19 uur (, jaja,) de storyline uitgespeeld...

  • Author
Heb je echt alle bruggen gehad? Het zijn namelijk 14 bruggen, en geen 13.

Click here to view the SnapMap

Ok, 14 dan.

Maar ik ben echt onder al deze bruggen door gevlogen, dat wet ik gewoon zeker.

Ik kan het nog wel een keer doen maar ja...

De meest linker van allemaal pakte ie bij mij ook niet, deze heeft meerdere pilaren, en je moet wat meer naar het zuiden toevliegen en een stuk over het land gaan, althans zo ging het bij mij. Wel een beetje buggy.

(Middle Park heeft ook nog een brug waar je onderdoor kunt vliegen, maar die telt dan weer niet mee he :\ )

Edited by [ION]Leviathan

De meest linker van allemaal pakte ie bij mij ook niet, deze heeft meerdere pilaren, en je moet wat meer naar het zuiden toevliegen en een stuk over het land gaan, althans zo ging het bij mij. Wel een beetje buggy.

(Middle Park heeft ook nog een brug waar je onderdoor kunt vliegen, maar die telt dan weer niet mee he :\ )

Nee, want die heb ik ook niet gedaan. :N

Dat is tenminste eentje waar je nog enige moeite voor moet doen. Wat ik ook wel leuk vind is onder de dry docks doorvliegen bij de booth tunnel op Alderney.

  • Author

De meest linker van allemaal pakte ie bij mij ook niet, deze heeft meerdere pilaren, en je moet wat meer naar het zuiden toevliegen en een stuk over het land gaan, althans zo ging het bij mij. Wel een beetje buggy.

(Middle Park heeft ook nog een brug waar je onderdoor kunt vliegen, maar die telt dan weer niet mee he :\ )

Bedankt het is gelukt. :tu:

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat die laatste brug links onder meestal een glitch is die je hele game duurt als hij er is. Op m'n vorige savegame had ik namelijk van alle denkbare mogelijke hoeken eronder door gevlogen, maar niets hielp, terwijl het deze keer in één keer lukte.

Ik weet niet of een youtube link plaatsen mag maar

http://www.youtube.com/watch?v=nU7VKLzzSBM

zo'n gast zei dat je 2x door de zelfde brug moest vliegen en dankbaar was door deze video

ik zal hem goed bekijken mis helpt het. :tu:

pm me ff als het nuttig is en goed werkt. :dans:

Edited by NikoBellic16

  • Author
Ik weet niet of een youtube link plaatsen mag maar

http://www.youtube.com/watch?v=nU7VKLzzSBM

zo'n gast zei dat je 2x door de zelfde brug moest vliegen en dankbaar was door deze video

ik zal hem goed bekijken mis helpt het. :tu:

pm me ff als het nuttig is en goed werkt. :dans:

Uuh, lees ffies drie posts hierboven van mij...

Daarin staat en quote hoe het moet, op deze manier is het gelukt bij mij.

En twee keer onder dezelfde brug door, kan niet...

oh ok want bij mij werkte het wel dankzij die bug :Y

je hoeft geen nieuwe savegame aanmaken er is 1 brug in Alderney (ergens bij de gevangenis ....) en die is zeer laag en er staat een brug boven dus je hebt je vergist.

Darkagame

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.