Geplaatst: 8 april 200916 jaren comment_1321740 Unique Stunt Jump 15 lukt me niet.. ook als je via het industrieplaatsje gaat lukt het me niet, telkens er net onder ofzo, ook die roden linten / hekken hinderen me vreselijk.. Iemand tips?
Geplaatst: 14 april 200916 jaren comment_1328597 - Neem een snelle auto - neem een grote afstand zo dat je snel gaat Dat waren ze eigenlijk wel, je moet gewoon blijven proberen! SUCCES!
Geplaatst: 14 april 200916 jaren comment_1328631 Welke nummering gebruik je ? Is het USJ 15 op de wikigta map ? Die heb ik direct de eerste keer zonder enige problemen gehaald. Of bedoelde je een andere ?
Geplaatst: 7 oktober 200915 jaren comment_1502087 Welke nummering gebruik je ?Is het USJ 15 op de wikigta map ? Die heb ik direct de eerste keer zonder enige problemen gehaald. Of bedoelde je een andere ? Is dat die waar je over het water moet springen? Daar heb ik het ook moeilijk mee gehad, gewoon blijven proberen met een snelle auto en zo is het me gelukt
Geplaatst: 7 oktober 200915 jaren comment_1502112 Welke nummering gebruik je ?Is het USJ 15 op de wikigta map ? Die heb ik direct de eerste keer zonder enige problemen gehaald. Of bedoelde je een andere ? Is dat die waar je over het water moet springen? Daar heb ik het ook moeilijk mee gehad, gewoon blijven proberen met een snelle auto en zo is het me gelukt Diegene waar jij het nu over hebt is Unique Stunt Jump 9. Bij deze moet je vanuit Colony Island over het water springen.
Unique Stunt Jump 15 lukt me niet.. ook als je via het industrieplaatsje gaat lukt het me niet, telkens er net onder ofzo, ook die roden linten / hekken hinderen me vreselijk..
Iemand tips?