Geplaatst: 8 april 200916 jaren comment_1321823 ik heb pas een savegame voor pc gedownload maar nu loopt gta iv steeds vast als ik opstart dus dit werkt niet wie kan me me helpen aan wel een goeie die ook nog werkt,????? die ik nu heb komt geloof ik van gtaforums.com dit werkt dus niet bij mij alvest bedankt
Geplaatst: 8 april 200916 jaren comment_1321833 Hmm, heb je contact ook opgenomen met de plaatser van de savegame op gtaforums.com? En heb je een Savegame Wrapper? Bewerkt: 9 april 200916 jaren door TahR78
Geplaatst: 9 april 200916 jaren comment_1323147 Ik denk dat je het beste die save game er weer af moet gooien. Dan kan je er wrs gta4 wel weer gwn spelen.
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323412 Waar heb je de save game vandaan? Is dit een betrouwbare en goede bron? p.s: Waarom downloaden mensen eigenlijk save- games? Zelfs halen is toch altijd leuker ?
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323439 Waar heb je de save game vandaan? Is dit een betrouwbare en goede bron?p.s: Waarom downloaden mensen eigenlijk save- games? Zelfs halen is toch altijd leuker ? Zijn ze te lui voor.
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323518 ik snap niet waarom je een savegame voor IV nodig hebt: ik kan namelijk echt nikt van gta maar toch heb ik zonder moeite IV uitgespeeld. ding 2: Dit hoort toch bij technische problemen? In ieder geval hoop ik voor je dat je wel een goede savegame vind, al heb ik er iets op tegen.
ik heb pas een savegame voor pc gedownload maar nu
loopt gta iv steeds vast als ik opstart dus dit werkt niet
wie kan me me helpen aan wel een goeie die ook nog werkt,?????
die ik nu heb komt geloof ik van gtaforums.com dit werkt dus niet bij mij
alvest bedankt