Geplaatst: 9 april 200916 jaren comment_1322777 Een heel stijlvolle zonnige sig: En een grauw probeersel. Gewoon, omdat het kan.
Geplaatst: 9 april 200916 jaren comment_1322833 De bovenste Erg goed gelukt! Het is een prettige sig om naar te kijken. Niet te druk. Van niks is te veel. Een keurige 8,5! De onderste: Het idee is leuk, maar in het geheel mis ik nog een afwisseling. Er zit voor mijn gevoel nog wat leegte rechtsonder. Een 6,5. Bewerkt: 9 april 200916 jaren door WaRioRZ
Geplaatst: 9 april 200916 jaren comment_1322841 De eerste is erg mooi en vind ik persoonlijk mooier dan je huidige sig. Hij doet me een beetje denken aan de sig die Jon-asses een hele tijd heeft gehad. Ook alleen je naam, in het groot, met een mooi lettertype en mooie effecten. 9/10 zoals je zelf al aangeeft is de tweede (te) grauw. Wat hem erg lelijk maakt. Ook het lettertype ziet er een beetje simpel uit, Hij lijkt erg op een WordART tekst Misschien valt jij nog te redden al je hem wat feller maakt en fellere kleuren gebruikt, maar voorlopig: 6/10
Geplaatst: 9 april 200916 jaren Auteur comment_1323000 De eerste is erg mooi en vind ik persoonlijk mooier dan je huidige sig. Hij doet me een beetje denken aan de sig die Jon-asses een hele tijd heeft gehad. Ook alleen je naam, in het groot, met een mooi lettertype en mooie effecten.9/10 Wat zeg je? Beter dan mijn huidige sig? Ik heb hem maar meteen in officieel gebruik genomen.zoals je zelf al aangeeft is de tweede (te) grauw. Wat hem erg lelijk maakt. Ook het lettertype ziet er een beetje simpel uit, Hij lijkt erg op een WordART tekst Misschien valt jij nog te redden al je hem wat feller maakt en fellere kleuren gebruikt, maar voorlopig: 6/10 Ja inderdaad, tekst is vrij simpel maar het heet Adobe Garamond Pro, dus het klinkt heel sjiek.Bedankt voor de reacties, nog iemand met tijd om iets te typen?
Een heel stijlvolle zonnige sig:
En een grauw probeersel. Gewoon, omdat het kan.