Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323197 Ik weet dat in DYOM kunt u schrijven in tekstvakken en uw eigen tekst in het spel. Nou, hoe was het gedaan? Ik weet dat het schrijven van nummers zou wel heel eenvoudig om te doen, iets als dit: [b]repeat[/b] [b]wait[/b] [color="red"]0[/color] [b]until[/b] 0AB0: [color="red"]50[/color] [i]// key 2[/i] [color="blue"]0@[/color] = [color="red"]2[/color] 0513: show_text_box_1number 'NR_EX' number [color="blue"]0@[/color] [b]gosub [color="green"]@1[/color][/b] [color="green"][b]:1[/b][/color] [b]wait[/b] [color="red"]0[/color] [b]if[/b] 0AB0: [color="red"]51[/color] [i]// key 3[/i] [b]jf [color="green"]@2[/color][/b] [color="blue"]0@[/color] += [color="red"]1[/color] 0513: show_text_box_1number 'NR_EX' number [color="blue"]0@[/color] [b]return[/b] [color="green"][b]:2[/b][/color] [b]wait[/b] [color="red"]0[/color] [b]if[/b] 0AB0: [color="red"]13[/color] // RETURN [b]jf [color="green"]@1[/color][/b] 03E6: remove_text_box [b]return[/b] // veel meer Dus, hoe is het mogelijk om de speler in staat om brieven te schrijven en leestekens, en ook krijgen ze te zien zijn in het spel? Omdat ik denk dat het in beslag zou nemen veel tijd om het hele alfabet en alle woorden
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323614 Ik weet dat in DYOM kunt u schrijven in tekstvakken en uw eigen tekst in het spel.Nou, hoe was het gedaan? Ik weet dat het schrijven van nummers zou wel heel eenvoudig om te doen, iets als dit: [b]repeat[/b] [b]wait[/b] [color="red"]0[/color] [b]until[/b] 0AB0: [color="red"]50[/color] [i]// key 2[/i] [color="blue"]0@[/color] = [color="red"]2[/color] 0513: show_text_box_1number 'NR_EX' number [color="blue"]0@[/color] [b]gosub [color="green"]@1[/color][/b] [color="green"][b]:1[/b][/color] [b]wait[/b] [color="red"]0[/color] [b]if[/b] 0AB0: [color="red"]51[/color] [i]// key 3[/i] [b]jf [color="green"]@2[/color][/b] [color="blue"]0@[/color] += [color="red"]1[/color] 0513: show_text_box_1number 'NR_EX' number [color="blue"]0@[/color] [b]return[/b] [color="green"][b]:2[/b][/color] [b]wait[/b] [color="red"]0[/color] [b]if[/b] 0AB0: [color="red"]13[/color] // RETURN [b]jf [color="green"]@1[/color][/b] 03E6: remove_text_box [b]return[/b] // veel meer Dus, hoe is het mogelijk om de speler in staat om brieven te schrijven en leestekens, en ook krijgen ze te zien zijn in het spel? Omdat ik denk dat het in beslag zou nemen veel tijd om het hele alfabet en alle woorden It's not sensible to answer this quenstion here, as it is a very complex proces, which we came up with our self specifly for DYOM (as far as I know the only SCM mod that uses textentry). I'm not gonna write a long bilingual answer and you wouldn't be able to comprehend a dutch answer, knowing the translate features of web-translators. Het heeft weinig zin om deze vraag hier te beantwoorden, omdat het een erg complex proces is, dat we zelf hebben uitgezocht speciaal voor DYOM (voor zover ik weet de enige SCM mod met text-entry). Ik ga geen lang tweetalig antwoord geven en Nederlands zou je niet begrijpen, gezien de kwaliteit van web-vertalers.
Ik weet dat in DYOM kunt u schrijven in tekstvakken en uw eigen tekst in het spel.
Nou, hoe was het gedaan?
Ik weet dat het schrijven van nummers zou wel heel eenvoudig om te doen, iets als dit:
Dus, hoe is het mogelijk om de speler in staat om brieven te schrijven en leestekens, en ook krijgen ze te zien zijn in het spel?
Omdat ik denk dat het in beslag zou nemen veel tijd om het hele alfabet en alle woorden