Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323212 Hallo iedereen, Ik heb even voor de fun een simpele box met texture in San Andreas gezet. Ik heb hem midden in grove street gezet, maar ik heb 1 ''klein'' probleem. Als ik bij Grove Street aankom kan ik gewoon op de box landen, dus de col werkt uitstekend. Maar jammer genoeg is mijn box ontzichtbaar. Dit heb ik al uitgeprobeerd: - Ik heb in de .txd de texture gecompressed. - Ik heb mijn model naar ''mesh'' geconverteerd. - Ik heb de .txd leeg gelaten. - ik heb de coördinaten in 3DS Max allemaal naar 0 gezet. Verder heb ik niks uitgeprobeerd omdat ik niet weet, weet iemand wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt, RD Bewerkt: 10 april 200916 jaren door Revolution-Designer
Geplaatst: 10 april 200916 jaren Auteur comment_1323729 Sorry voor de bump. maar ik wil zo graag van dit probleem af. Weet iemand alsjeblieft een oplossing? Grtz RD
Geplaatst: 11 april 200916 jaren comment_1324164 Misschien heb je alle kanten in Sketchup nog blauw-roze laten staan?
Geplaatst: 11 april 200916 jaren comment_1324200 Volgens mij staan je .col en .ddf niet allebij op/in elkaar. En links achterin zie je een paars vlak o_O
Geplaatst: 11 april 200916 jaren Auteur comment_1325046 Volgens mij staan je .col en .ddf niet allebij op/in elkaar.En links achterin zie je een paars vlak o_O Die paarse vlakken zijn artefacts van mijn videokaart, daar kan ik niks aan doen. En ik heb btw. de box in 3DS Max gemaakt.
Geplaatst: 12 april 200916 jaren comment_1326395 Ik durf te wedden dat je die box met Google Sketchup 100% bugloos ingame krijgt
Geplaatst: 13 april 200916 jaren Auteur comment_1326731 Ik durf te wedden dat je die box met Google Sketchup 100% bugloos ingame krijgt Die weddenschap neem ik aan, ik zal nu google sketchup downloaden en we zullen zien wie er gelijk heeft.
Geplaatst: 13 april 200916 jaren comment_1327692 Ik durf te wedden dat je die box met Google Sketchup 100% bugloos ingame krijgt Die weddenschap neem ik aan, ik zal nu google sketchup downloaden en we zullen zien wie er gelijk heeft. een ding dat je nog kan proberen is de txd nogmaals opslaan met TXD workshop als gta-sa texture file, en zoals al eerder is gezegt kan het ook zijn dat je model en colfile offsetted van elkaar zijn.
Hallo iedereen,
Ik heb even voor de fun een simpele box met texture in San Andreas gezet.
Ik heb hem midden in grove street gezet, maar ik heb 1 ''klein'' probleem.
Als ik bij Grove Street aankom kan ik gewoon op de box landen, dus de col werkt uitstekend.
Maar jammer genoeg is mijn box ontzichtbaar.
Dit heb ik al uitgeprobeerd:
- Ik heb in de .txd de texture gecompressed.
- Ik heb mijn model naar ''mesh'' geconverteerd.
- Ik heb de .txd leeg gelaten.
- ik heb de coördinaten in 3DS Max allemaal naar 0 gezet.
Verder heb ik niks uitgeprobeerd omdat ik niet weet, weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt, RD
Bewerkt: door Revolution-Designer