Jump to content
Geplaatst:
comment_1323212

Hallo iedereen,

Ik heb even voor de fun een simpele box met texture in San Andreas gezet.

Ik heb hem midden in grove street gezet, maar ik heb 1 ''klein'' probleem.

vreemd.jpg

vreemd2.jpg

Als ik bij Grove Street aankom kan ik gewoon op de box landen, dus de col werkt uitstekend.

Maar jammer genoeg is mijn box ontzichtbaar.

Dit heb ik al uitgeprobeerd:

- Ik heb in de .txd de texture gecompressed.

- Ik heb mijn model naar ''mesh'' geconverteerd.

- Ik heb de .txd leeg gelaten.

- ik heb de coördinaten in 3DS Max allemaal naar 0 gezet.

Verder heb ik niks uitgeprobeerd omdat ik niet weet, weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt, RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1325046
Volgens mij staan je .col en .ddf niet allebij op/in elkaar.

En links achterin zie je een paars vlak o_O

Die paarse vlakken zijn artefacts van mijn videokaart, daar kan ik niks aan doen.

En ik heb btw. de box in 3DS Max gemaakt.

Geplaatst:
comment_1327692
Ik durf te wedden dat je die box met Google Sketchup 100% bugloos ingame krijgt :tu:

Die weddenschap neem ik aan, ik zal nu google sketchup downloaden en we zullen zien wie er gelijk heeft.

een ding dat je nog kan proberen is de txd nogmaals opslaan met TXD workshop als gta-sa texture file, en zoals al eerder is gezegt kan het ook zijn dat je model en colfile offsetted van elkaar zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.