Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323541 hey, ik heb net gta IV voor pc geinstaleerd nu het volgende probleem: als ik hem opstart krijg ik een zwart schempje en daar na foutmelding verzenden Niet verzenden. windows XP Schijf D wie kan me van dit probleem af helpen? GTZ
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323578 Kan je ons je specs eens tonen (Start -> Uitvoeren -> dxdiag), dus je processor, videokaart, ...? Daarnaast kan je ook eens de tips proberen die in dit topic staan, en de laatste patch van GTA IV downloaden en installeren.
Geplaatst: 10 april 200916 jaren Auteur comment_1323606 Kan je ons je specs eens tonen (Start -> Uitvoeren -> dxdiag), dus je processor, videokaart, ...?Daarnaast kan je ook eens de tips proberen die in dit topic staan, en de laatste patch van GTA IV downloaden en installeren. bestruingsysteem microsoft Windows XP home edition processo AMD Athlon XP 2400+ mmx 3d Now ~2.0 GHz GTZ
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323620 Met deze processor krijg je het spel inderdaad niet eens opgestart! Lijkt me ook dat de videokaart die in je systeem zit veel soeps is. Je PC is gewoon zwaar verouderd en kan het spel niet trekken.
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323633 Heb je wel naar de systeemeisen gekeken voor je het spel kocht. Je PC zit zwaar onder het minimum vereiste voor IV.
hey,
ik heb net gta IV voor pc geinstaleerd
nu het volgende probleem:
als ik hem opstart krijg ik een zwart schempje en daar na foutmelding verzenden Niet verzenden.
windows XP
Schijf D
wie kan me van dit probleem af helpen?
GTZ