Geplaatst: 11 april 200916 jaren comment_1324272 00D9: 68@ = actor $PLAYER_ACTOR car // mission only 03C0: $2197 = actor $PLAYER_ACTOR car 0@ = Actor.Car($PLAYER_ACTOR) Dus opcode die overeenkomt met deze macro? | So which opcode corresponds to this macro?
Geplaatst: 11 april 200916 jaren comment_1324688 De mappings van objecten (macro's) naar obcodes kun je vinden in de installatie dir van sannbuilder3. in data/sa/classes.db. Jou vraag: actor.car() mapt op 00D9
Geplaatst: 11 april 200916 jaren Auteur comment_1324695 De mappings van objecten (macro's) naar obcodes kun je vinden in de installatie dir van sannbuilder3.in data/sa/classes.db. Jou vraag: actor.car() mapt op 00D9 Bedankt, nu weet ik waarom ik had veel problemen met sommige (niet-missie) Cleo Scripts die behandeld de speler auto
Dus opcode die overeenkomt met deze macro? | So which opcode corresponds to this macro?