Jump to content
Geplaatst:
comment_1324272

00D9: 68@ = actor $PLAYER_ACTOR car // mission only 
03C0: $2197 = actor $PLAYER_ACTOR car

0@ =  Actor.Car($PLAYER_ACTOR)

Dus opcode die overeenkomt met deze macro? | So which opcode corresponds to this macro?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1324695
De mappings van objecten (macro's) naar obcodes kun je vinden in de installatie dir van sannbuilder3.

in data/sa/classes.db.

Jou vraag: actor.car() mapt op 00D9

Bedankt, nu weet ik waarom ik had veel problemen met sommige (niet-missie) Cleo Scripts die behandeld de speler auto :cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.