Jump to content
Geplaatst:
comment_1324799

Hallo mensen,

Vanmiddag heb ik op de site van nVidia nieuwe drivers gezocht voor mijn 9800GT. Ik heb eerst de oude driver erafgehaald, en toen de nieuwe geïnstalleerd. Alleen krijg ik mijn resolutie niet van 640x480 af. Steeds als ik mijn resolutie verander naar bijv. 1600x1200 springt 'ie automatisch terug naar 640x480 en vraagt of ik de nieuwe resolutie wil houden..

Ik heb al de oude driver er al opnieuw opgezet en heel vaak opnieuw opgestart, maar het heeft allemaal geen effect.. :(

Ik heb een nVidia 9800GT, AMD Athlon 64 X2 DUAL CORE PROCESSOR 4600+, 3328MB RAM.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Help, ik wil weer GTA IV spelen, haha ;)

Laters,

matt.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1327544

Ik heb de kabels losgehaald en er weer ingedaan. Geen effect.

Ik weet niet precies hoeveel inch ik heb, maar het is geen breedbeeld. Gewoon een vierkante.

EDIT: Ik heb ook maar meteen drivers gedownload en geïnstalleerd voor mijn monitor, geen effect.

Bewerkt: door matt

Geplaatst:
comment_1327582
Ik heb de kabels losgehaald en er weer ingedaan. Geen effect.

Ik weet niet precies hoeveel inch ik heb, maar het is geen breedbeeld. Gewoon een vierkante.

Zet 'm dan eens op 1280x1024. Springt ie dan weer terug?

Geplaatst:
comment_1327619

Probeer eens het volgende:

Verwijder de Nvidia drivers. Vervolgens moet je de map C:\NVIDIA verwijderen. Als die map blijft staan, dan gaat ie de nieuwe versie steeds opnieuw inladen. Start dan opnieuw op. Schakel alle antivirus programma's en anti-spyware zooi uit, en installeer dan de oude versie.

Bewerkt: door RHochstenbach

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1327688

Dit heb ik gedaan:

1. Drivers verwijdert.

2. PC gerestart.

3. Map nVidia verwijdert.

4. DriverSweeper de rest laten verwijderen.

5. Drivers opnieuw geïnstalleerd.

6. PC gerestart.

Geen effect :N

Geplaatst:
comment_1327716
Euh, jawel.. :D

Dat is mogelijk het probleem! Dat programma zorgt voor veel problemen met drivers. Als je die eens doet verwijderen, en dan nog eens proberen om de resolutie goed te zetten.

Bewerkt: door RHochstenbach

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.