Jump to content
Geplaatst:
comment_1328225

Mensen,

Ik heb tot heden een com2me website, met een .tk host. Alleen ben ik de krappe mogelijkheden beu. Ik wil verder, groter en uitgebreider. Zo wil ik bijvoorbeeld kunnen bijhouden welke ips op mijn site zijn geweest. En wat ze hebben bezocht. Maar ook een inlogsysteem, gastenboek, en genoeg ruimte voor flink wat pagina's. Ik wil er niet op inleveren, en eigenlijk ook niet betalen. Ik wil geen freewebs, en eigenlijk niet zo ingewikkeld. Nederlands zou fijn zijn, en anders een mogelijkheid om NL te instaleren of ergens een handige gids op internet.

Dit hierboven komt misschien wat commanderend over, hier onder stel ik een aantal eisen. Of dit mogelijk is weet ik niet..

-Pagina's onzichtbaar zetten

-tk host behouden, en eventueel een .nl host kunnen instaleren

-Meer opties als come2me

-Nederlands

-Gastenboek, inlogsysteem, nieuwsysteem.

-HTML, en evt PHP

-Makkelijke simpele editor..

-Mn huidige pagina’s in een klap kopiëren en plakken.

-Lay out moet niet achteruit gaan..

Fiegel5

Bewerkt: door Fiegel5

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1438429
Nee. Het is, vind ik, een zeer eenvoudige CMS.

Ik neem aan dat jij een IT-expert bent?

Joomla moet blij zijn dat ze nog de beoordeling 'CMS' krijgen, want veel mensen zijn het met mijn punt eens, Joomla! hoort deze beoordeling niet te krijgen.

Laatst had ik het eens voor mijn website geprobeerd, nou, na 30 minuten kon ik weer WordPress gaan installeren :@

Wat nou?

"een zeer eenvoudige CMS."

Bewerkt: door GTA Monster

Geplaatst:
comment_1441083

Nouja, goed dan:

Joomla! is niet gebruikersvriendelijk, je kan niet IN het adminpaneel een plug-in of template installeren.

Joomla! is zo onveilig als de pest, elk jaar komen er wel 5 ernstige hackaanvallen/defacements. Bij WordPress is een grootschalige hackaanval/defacementsaanval (5 ernstige) niet eens in 2 jaar.

Joomla! krijg je alleen aan de gang als je een IT-expert bent, bijna niks is gebruikersvriendelijk + functioneel in Joomla!.

Joomla! gebruikt zoekmachine onvriedelijke URL's, daat bedoel ik dus dit mee.

http://joomla-is-kut.wordpress-0wn3d.org/index.php?option=com_content&view=article&id=7&Itemid=3

Joomla! heeft een enorm slechte documentatie voor programmeurs.

Joomla! is een tussenrol van een PHP nachtmerie, wie wat PHP snippet(s) werkend (dus niet de code zelf als out-put) wil krijgen kan al een stressaanval krijgen.

Joomla! heeft geen standaard ingebouwd Reactie systeem, dus als je een blog wilt runnen dan moet je eerst naar een goede plugin gaan kijken op code.joomla.org waar nog 5000 andere plugin's staan die dat je toch nooit 100% werkend gaat krijgen.

Joomla! kan je al herkenen aan zijn URL stijl. Typ het volgende in bij Google en je krijgt een hele lijst met Joomla! websites:

inurl:index.php?option=com_

En Thundercover, nu tevreden :7

>>> Door Thundercover: Een stuk beter, ja. :)<<<

Geplaatst:
comment_1448489

Maar ik hoorde dat het onderhouden van Joolma erg moeilijk is? Dat zei GTA Monster tegen mij. Klopt dit ook?

Joomla! is misschien niet zo heel moeilijk, maar ik heb het eens een uurtje gehad. Één instelling stond anders dan hoe Joomla het wilt, boem! Site werkt niet meer. Daarom kun je beter Wordpress of Wikimedia gebruiken. Ik ken een hele bekende site, die goed loopt en er totaal niet als Wordpress uitziet, namelijk Giveawayoftheday. Daar kun je zien wat je wel niet uit Wordpress kan halen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.