Jump to content
Geplaatst:
comment_1329149

Aangezien er in topics regelmatig afgedwaald wordt met discussies over de beste videokaart, processor, moederbord of andere hardware, is er besloten een algemeen discussietopic voor hardware te maken (dit topic dus). In dit topic kan je discussiëren en nieuwtjes posten over de laatste ontwikkelingen op het gebied van hardware.

Om de discussies goed te laten verlopen, zijn er wel wat extra regels van kracht:

• Stel geen vragen welke hardware het best voor jouw pc geschikt is, daarvoor kan je in de Hardware Helpdesk terecht of een topic openen. Hier gaat het over hardware in het algemeen.
  • Aan fanboy-gedrag is hier geen behoefte. Beargumenteer waarom je een stuk hardware beter vindt dan een ander stuk hardware, het liefst met cijfers en andere controleerbare feiten.
  • Als je nieuwtjes plaatst, geef dan ook de bron en je eigen reactie op het nieuwtje.
  • Heb altijd respect voor anderen, maar wees niet bang een discussie aan te gaan.

• Reacties 699
  • Bezichtigingen 51.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ik vond deze wel leuk: Klik De laptop bovenaan man, niet normaal! Een 1MB videokaart en 4MB RAM! OMG!!!11!!1!

Posted Images

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1592383

De GT330 is inderdaad weer een nieuw naampje voor hetzelfde beestje.

Een GT 330 is namelijk een 9600GSO, wat eigenlijk een 8800GS is. Kortom, een verouderde kaart waar je niet veel meer aan hebt. Rebranden kunnen ze bij nVidia maar al te goed. Ik heb zelf een GTS 250 wat eigenlijk een 9800GTX+ is. Wie kan het allemaal nog volgen?

Geplaatst:
comment_1592539

zo me sennheiser pc350 is ook binnengekomen, iemand interesse in een 2 maand oude steelseries siberia v2? dan hoor ik het wel. Leuk ding voor zijn prijs dat zeker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.