Jump to content
Geplaatst:
comment_1329149

Aangezien er in topics regelmatig afgedwaald wordt met discussies over de beste videokaart, processor, moederbord of andere hardware, is er besloten een algemeen discussietopic voor hardware te maken (dit topic dus). In dit topic kan je discussiëren en nieuwtjes posten over de laatste ontwikkelingen op het gebied van hardware.

Om de discussies goed te laten verlopen, zijn er wel wat extra regels van kracht:

• Stel geen vragen welke hardware het best voor jouw pc geschikt is, daarvoor kan je in de Hardware Helpdesk terecht of een topic openen. Hier gaat het over hardware in het algemeen.
  • Aan fanboy-gedrag is hier geen behoefte. Beargumenteer waarom je een stuk hardware beter vindt dan een ander stuk hardware, het liefst met cijfers en andere controleerbare feiten.
  • Als je nieuwtjes plaatst, geef dan ook de bron en je eigen reactie op het nieuwtje.
  • Heb altijd respect voor anderen, maar wees niet bang een discussie aan te gaan.

• Reacties 699
  • Bezichtigingen 51.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ik vond deze wel leuk: Klik De laptop bovenaan man, niet normaal! Een 1MB videokaart en 4MB RAM! OMG!!!11!!1!

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1388286
Nog een voorbeeld:

437944396_b2f73a2996.jpg

die is zo hard gesoept:D hele lucht ineens anders, water heeft ineens een wind tegen zich zeg maar, alsof een andere directx de engine veranderd haha:D

Geplaatst:
comment_1389210

Meh, mijn laptop's CPU-fan viel uit tijdens het converteren van een HD-film. (100% CPU-verbruik)

90 graden gemeten, opnieuw opgestart en nu blijft hij onder de 65 op full load (ventilator draait weer)

Geplaatst:
comment_1389263

lol, mijn processor draait ineens 50 gradne idle, ongelofelijk, gister nogg ewoon 30 graden. Naja hij is tijdens het spelen van een spel 60 gradne en warmer word hij neit dus het zit wel ok

Geplaatst:
comment_1389477

het is heel raar, mijn processor was ineens 50 graden, terwijl hij normaal op 30 graden draaide, hij heeft geen klap gehad ofzo dat hij los is geschoten, heb de heatsink aangedrukt maar het helpt niks, heb hem weer op originele clocks gezet en hij lijkt iets koeler te zijn.

Ik be nu van plan om een casefan aan te schaffen, maar op welk stekkertje meot ik die aansluiten?

Geplaatst:
comment_1389512
het is heel raar, mijn processor was ineens 50 graden, terwijl hij normaal op 30 graden draaide, hij heeft geen klap gehad ofzo dat hij los is geschoten, heb de heatsink aangedrukt maar het helpt niks, heb hem weer op originele clocks gezet en hij lijkt iets koeler te zijn.

Ik be nu van plan om een casefan aan te schaffen, maar op welk stekkertje meot ik die aansluiten?

Als het goed is naast de CPU fan, staat vast wel aangegeven op je mobo.

Geplaatst:
comment_1389520

3pins?

Rechtsonder van je moederbord zit er een, en links/rechtsboven van je cpu zit er ook een, maar daar staat meestal die van de cpu al op aangesloten.

Zo is het bij mij wel iig.

Geplaatst:
comment_1389605
okee, ik moet nog ff voor die aansluiting kijken en de plekken ff op grootte afmeten, en dna ga ik wss een koelfan kopen.

Je hebt verschillende, maar meeste zijn 3-pins, en soms zit er een verloopstukje aan voor 4-pins Molex.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.