Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1329537 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen. Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt.
Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1329557 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen...
Geplaatst: 15 april 200916 jaren Auteur comment_1329592 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD
Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1329602 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD Ik heb bij Gta IV (PS3) gewoon de kaart van het metronet erbij gekregen, ik zal nog eens voor je zoeken op internet, en als ik een kaart vind post ik de link . Edit: Klik hier! Ik hoop dat je hier wat mee kunt. 2e Edit: De url klopte niet, Nu wel! Bewerkt: 15 april 200916 jaren door Gta Bram
Geplaatst: 15 april 200916 jaren Auteur comment_1329611 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD Ik heb bij Gta IV (PS3) gewoon de kaart van het metronet erbij gekregen, ik zal nog eens voor je zoeken op internet, en als ik een kaart vind post ik de link . Dankje.. maar ik kreeg geen Metronet bij mijn PC Special Edition! (Zo'n kartonnen doosje met mooie screenshots erin) Had ik toch wel verwacht.
Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1329653 Ik had een heel mooi plaatje en heel erg groot... ik zoek 'm even op. EDIT: ok niet heel groot, die andere was groter, maar deze is ook wel goed. SUbway map Bewerkt: 15 april 200916 jaren door joppie
Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1329684 Ook op WikiGTA staat er een overzichtje van de metrostations (klik). Al is een kaartje inderdaad wel handiger.
Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1329934 Kan iemand een ingame screen shot maken van GTA 4 map ?? beetje scherp
Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1330151 Kan iemand een ingame screen shot maken van GTA 4 map ?? beetje scherp GTA IV Map GTA IV andere map Heb je deze niet ofzo? Iedereen heeft deze toch bij zijn spel gekregen? Bewerkt: 15 april 200916 jaren door joppie
Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1330400 Ik wist helemaal niet dat er een metro was. Ga ik toch even die mappen opslaan, voor als ik straks ook moeilijkheden ermee heb.
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330569 Je hoeft er geen moeilijkheden mee te hebben. Die metro is handig . EDIT: Bij Three Leaf Clover kom je de Metro wel tegen. Bewerkt: 16 april 200916 jaren door gerbieboy6
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330570 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD Ik weet wel wat we ruilen van poster. Want ik wil lolly en jij metro systeem. Ik denk dat jij de pc versie hebt? Ik heb namelijk die van de xbox 360.
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330571 Op dag van uitgave kwam er een artwork-boekje bij. Om de cd zit een hoesje met een kaart.
Geplaatst: 16 april 200916 jaren Auteur comment_1330591 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD Ik weet wel wat we ruilen van poster. Want ik wil lolly en jij metro systeem. Ik denk dat jij de pc versie hebt? Ik heb namelijk die van de xbox 360. haha, ik ruil mijn lolly niet! voor een metrokaart. ik heb al die posters
Geplaatst: 16 april 200916 jaren Auteur comment_1330593 Op dag van uitgave kwam er een artwork-boekje bij. Om de cd zit een hoesje met een kaart. Dit is de PC Versie waar je het over hebt ?
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330606 Nee, PS2 en XBOX 360... EDIT: (bewijs) WikiGTATevens werd er op de dag van uitgave een speciale editie uitgebracht voor beide consoles. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het spel, een artworkboekje, muziek CD, sleutelhanger en een reistas. Bewerkt: 16 april 200916 jaren door gerbieboy6
Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.
Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker.
Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan?
Alvast Bedankt.