Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1329556 Vermeld hier wat je allemaal haat aan GTA CW. Hieronder zie je een lijstje kopieer dat en zet erachter wat je daarvan haat. [b]Auto:[/b] [b]Boot:[/b] [b]Motor:[/b] [b]Personage:[/b] [b]Gedeelte van de stad:[/b] [b]Huis:[/b] [b]Wapen:[/b] [b]Missie:[/b] [b]Submissie:[/b] [b]Radiozender:[/b] Bewerkt: 15 april 200916 jaren door Triads
Geplaatst: 17 november 200915 jaren comment_1534133 Auto: Stallion en Dukes, beide onbestuurbaar. Boot:/ Motor: Sanchez Personage: Rudy D'avonzo, gaylord. Gedeelte v/d stad: Dat gebied met die Iertjes. Huis: Star Junction Wapen: Gewone pistool, schiet langzaam. Missie: Driven to Destruction. Submissie: Ziekenwagen. Radiozender: truth and Soul. Een nieuwe door mij: Random Character: Selma, Praat aan 1 stuk door, kletskous
Geplaatst: 27 november 200915 jaren comment_1539516 Auto: Stallion en Dukes, beide onbestuurbaar. Boot:/ Motor: Sanchez Personage: Rudy D'avonzo, gaylord. Gedeelte v/d stad: Dat gebied met die Iertjes. Huis: Star Junction Wapen: Gewone pistool, schiet langzaam. Missie: Driven to Destruction. Submissie: Ziekenwagen. Radiozender: truth and Soul. Een nieuwe door mij: Random Character: Selma, Praat aan 1 stuk door, kletskous OFTOPIC: Zou je niet beter ook een lijstje maken met de positieve dingen ? Nu lijkt het of CW gewoon poep is .
Geplaatst: 27 november 200915 jaren comment_1539619 Zie hier het favorietenlijstje topic. Had je eerst in dit topic gekeken, dan had je het onwaarschijnlijk ook kunnen vinden.
Geplaatst: 27 november 200915 jaren comment_1539686 Zie hier het favorietenlijstje topic. Had je eerst in dit topic gekeken, dan had je het onwaarschijnlijk ook kunnen vinden. Nou , dan bedoel ik samenmengen . Waarom 2 als er ook 1 kan zijn ?
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1557448 Auto: Dukes Boot: Reefer Motor: Freeway Personage: Wade Heston Gedeelte van de stad:/ Huis:/ Wapen: Shotgun Missie: Ben nog niet zo ver Submissie: Ik weet de naam niet maar dat ene busje met de draak op het dak Radiozender: Let ik niet echt op Bewerkt: 27 december 200915 jaren door PrioXCoMBo
Geplaatst: 30 januari 201015 jaren comment_1580917 Auto: Dukes Boot: Wet Ski Motor: Geen motor Personage: Lester Gedeelte van de stad: Geen enkel deel Huis: Dat op een haven lijkt (Noord-West) Wapen: Minigun Missie: Geen missie Submissie: geen submissie Radiozender: Niks, ik vind die allemaal wel goed
Geplaatst: 27 maart 201015 jaren comment_1615520 Dit is mijn lijstje: * Auto: peyote * Boot: wet ski * motor: geen * personage: Chan en de Gangsters. * Deel van de stad: geen * huis: geen * wapen: revolver * Missie: De missies van "Lester" * Submissie: Wedscapade TT * Radiozender: Deadmau5/Alchemist * Random Character: Selma en een nieuwe van mij: * Drug: Weed & Downers. Bewerkt: 4 mei 201015 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 27 februari 201114 jaren comment_1808779 Auto: bagage handler (veel te eritant) Boot: dinghy (slechte boot) Motor: chopper (erg lelijk) Personage: iedereen die voor mijn auto gaat staan, de politie en de veraders Gedeelte van de stad: noone Huis: noone Wapen: flash bangs (die dingen doen nix) Missie: die eene. Met die kapotte boot Submissie: parademic Radiozender: deadmouse Bewerkt: 27 februari 201114 jaren door HermanBerkhey
Geplaatst: 27 februari 201114 jaren comment_1808923 Auto: Dukes, echt onbestuurbaar. Boot: Reefer Motor: Freeway Personage: Zhou Ming Gedeelte van de stad: Bohan Huis: Hove Beach Wapen: Teaser Missie: Natural Burn Killer Submissie: Taxi Driver Radiozender: Ticklah Bewerkt: 27 februari 201114 jaren door Lord-Vortex
Geplaatst: 17 april 201114 jaren comment_1829457 Het enige dat ik haat is dat ze terug naar GTA 2 stijl zijn gegaan, beeld van bovenaf gezien, en niet meer zoals Liberty City/Vice City Stories
Geplaatst: 19 mei 201114 jaren comment_1841048 Auto: admiral Boot: - Motor: - Personage: - Gedeelte van de stad: dat onderste strand Huis: het eerste huis Wapen: rpg Missie: - Submissie: - Radiozender: - Ik speel het op me ipod dus ik doe nooit missies ofzo.
Geplaatst: 10 januari 201213 jaren comment_1915969 Auto: Dukes (Lijkt net alsof hij poep onder wielen heeft.) Boot: Coast Goard Dinghy Motor: Freeway Personage: Wade Heston (Omdat hij Politie is) Gedeelte van de stad: Broker (Als je in Hove Beach rijd kan je niets zien vanwege de metro lijn boven je) Huis: Geen Wapen: Night Stick Missie: Geen Submissie: Geen Radiozender: Truth & Soul EDIT: LOL, had er al een gepost bijna een jaar geleden, had het niet eens in de gaten. XD Bewerkt: 11 januari 201213 jaren door Lord-Vortex
Geplaatst: 16 januari 201213 jaren comment_1918059 Auto: Dukes, onbestuurbaar Boot: Reefer, tooslow Motor: Elke, je ligt er te snel af, en hy gaat te snel kapoet :s Personage: Chan, idd een vuile egoïst Gedeelte van de stad: Uhm.. idk... de plekken waar taxi's altijd vol zitten? Huis: Elke zonder beschutting / garage, ook elke zonder snelle weg om te vluchten, voor als politie komt gaan ze het omsingelen... :s Wapen: Uhm... die beginner shotguns... je raakt er niks mee Missie: Idk? Elke? Submissie: Geen... doe ze toch niet... Radiozender: Die ene met basketbal als logo... ik heb radio altijd uit
Geplaatst: 21 april 201213 jaren comment_1939196 Auto: tanker, groot lomp en sloom Boot: reefer, zelfde als hieronder Motor: Angel, weliswaar kleiner en minder lomp maar nog steeds sloom Personage: Chan, grootste e*kel die er bestaat Gedeelte van de stad: Bohan,geen normaal persoon te vinden alleen drugdealers Huis: Bohan, verdere uitleg nodig? Wapen: RPG, je schiet 1 keer verkeerd en je bent wasted Missie: Die eersten, saai... Submissie: Noodle Run, je hebt gewoon te weinig tijd Radiozender: T+S, slome zender EDIT: sorry, bumpje. zag de datum net pas... Bewerkt: 21 april 201213 jaren door Poepchineesje
Vermeld hier wat je allemaal haat aan GTA CW.
Hieronder zie je een lijstje kopieer dat en zet erachter wat je daarvan haat.
Bewerkt: door Triads