Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330647 Hey! Ik wil zeer binnenkort weer samp gaan spelen, was er mee gestopt toen gta IV kwam . Ik zat toen op een leuke stunt server van [XTC] weet naam niet precies meer. maar die is gestopt kwam in laatst achter... nu was mijn vraagje weten jullie leuke (Nederlandse) stunt servers? (ip kan je wel pm-en als je wilt)
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330669 Voor een stunt server moet je Remi-X PMen. Hij is lid van dit forum.
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330894 Je hebt een server genaamd Awesome Stuntages waar je lekker kunt stunten. Hij staat onder het kopje Official.
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407405 Je hebt een server genaamd Awesome Stuntages waar je lekker kunt stunten. Hij staat onder het kopje Official. kan je me de site van de server geven?
Hey!
Ik wil zeer binnenkort weer samp gaan spelen, was er mee gestopt toen gta IV kwam
.
Ik zat toen op een leuke stunt server van [XTC] weet naam niet precies meer. maar die is gestopt kwam in laatst achter...
nu was mijn vraagje weten jullie leuke (Nederlandse) stunt servers?
(ip kan je wel pm-en als je wilt)