Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330882 hey allemaal, een vriend van mij heeft het volgende probleem, hij is niet banned van mijn server, maar als hij probeert te connecten staat er dat die banned is. weet iemand het probleem (heb banlist leeg gehaald)
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330887 Ingame inloggen als rcon-admin, en dan het volgende commando gebruiken: /rcon unban <ip> Waarbij <ip> het IP-adres van je vriend is .
Geplaatst: 16 april 200916 jaren Auteur comment_1330891 Ingame inloggen als rcon-admin, en dan het volgende commando gebruiken: /rcon unban <ip> Waarbij <ip> het IP-adres van je vriend is . (heb banlist leeg gehaald) lees even had server ookal gerestart en gechecked of er nog bans zijn bijgekomen
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1330893 Als de banlist toch al leeg is kun je hem beter helemaal verwijderen (samp.ban) en vervolgens de server herstarten.
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331057 Ingame inloggen als rcon-admin, en dan het volgende commando gebruiken: /rcon unban <ip> Waarbij <ip> het IP-adres van je vriend is . (heb banlist leeg gehaald) lees even had server ookal gerestart en gechecked of er nog bans zijn bijgekomen Rullez had ook ooit eens het probleem dat hij banned was, maar dat samp.ban nergens te bekennen was... Daarom dacht ik dat ik het maar even kon posten, je kan trouwens ook even /rcon reloadbans proberen. Heb je trouwens een gedownloade gamemode? Kijk dan eens of er in de map scriptfiles een bestandje staat met de naam van je vriend, en verwijder of re-name deze. Bewerkt: 16 april 200916 jaren door David22
hey allemaal,
een vriend van mij heeft het volgende probleem,
hij is niet banned van mijn server, maar als hij probeert te connecten staat er dat die banned is.
weet iemand het probleem (heb banlist leeg gehaald)