Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331124 na een lange tijd wachten is uit gevonden hoe je 3d models kan openen. en dan ook nog wel gelijk in 3ds max. het is niet van mij maar tog ik vind dat iedere modder het MOET weten. wie wil nou niet al beginnen met gta iv modden? lees meer hier http://gtaiv3dmodelexporter.blogspot.com/ maar tog het is handig als jullie het weten..... Bewerkt: 16 april 200916 jaren door graafschap.b
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331144 na een lange tijd wachten is uit gevonden hoe je 3d models kan openen.en dan ook nog wel gelijk in 3ds max. het is niet van mij maar tog ik vind dat iedere modder het MOET weten. wie wil nou niet al beginnen met gta iv modden? lees meer hier http://gtaiv3dmodelexporter.blogspot.com/ maar tog het is handig als jullie het weten..... thanks dit wist ik al kijk maar op www.zmodeler.com
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331347 Ik weet zeker dat dit al veel eerder kon . ik weet zeker dat jij je hier bij lange na niet zo mee bezig mee hebt gehouden!
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331371 Dit is al een paar maanden bekend, en degenen die dit interesseert weten het al. Daarbij heb ik het geprobeerd en werkt het voor geen meter, want de textures zitten er niet op.
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331392 En bij deze is het topic 1x aanmaken meer als genoeg .
na een lange tijd wachten is uit gevonden hoe je 3d models kan openen.
en dan ook nog wel gelijk in 3ds max.
het is niet van mij maar tog ik vind dat iedere modder het MOET weten.
wie wil nou niet al beginnen met gta iv modden?
lees meer hier
http://gtaiv3dmodelexporter.blogspot.com/
maar tog het is handig als jullie het weten.....
Bewerkt: door graafschap.b