Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331383 Hallo en welkom op dit topic. Dit topic draait om de prullenbakken in CTW,in dit topic mag je een link doorgeven van waar je een Rode prullenbak hebt gevonden,je moet ook zeggen welk wapen er in zit. [b]Link:[/b] [b]Wapen:[/b] Ik post er zelf wel ook een paar: Link:SnapMap Wapen:AK47 Link:SnapMap Wapen:Sword Zo nu is het jullie beurt. Corneria
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331406 De mijne: Link:SnapMap Wapen:Revolver Link:SnapMap Wapen:Uzi Link:SnapMap Wapen:Shotgun Bewerkt: 16 april 200916 jaren door End Of The Riot
Geplaatst: 17 april 200916 jaren comment_1331483 http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/950922/56221
Geplaatst: 16 mei 200916 jaren comment_1357048 ik heb ff een vraagje over een prullenbak, zit er nou altijd hetzelfde in de prullen bakken of wisselt het??
Geplaatst: 16 mei 200916 jaren comment_1357101 ik heb ff een vraagje over een prullenbak,zit er nou altijd hetzelfde in de prullen bakken of wisselt het?? Ik heb het even voor je getest en elke keer zit er weer precies hetzelfde in.
Geplaatst: 16 mei 200916 jaren comment_1357237 ik heb ff een vraagje over een prullenbak,zit er nou altijd hetzelfde in de prullen bakken of wisselt het?? Ik heb het even voor je getest en elke keer zit er weer precies hetzelfde in. ja?? bedankt, handig als er een goed wapen in zit (ik kon het zelf niet testen omdat me DS lite kaduuk is )
Geplaatst: 16 mei 200916 jaren comment_1357448 In de rode ligt steeds hetzelfde wapen, maar in de groene wisselt het tussen drugs, geld, hamburgers en overbodige rommel.
Geplaatst: 17 mei 200916 jaren comment_1357788 In de rode ligt steeds hetzelfde wapen, maar in de groene wisselt het tussen drugs, geld, hamburgers en overbodige rommel. ja over die rommel gesproken, heb je bijv die condoom egt ergens voor nodig ??
Geplaatst: 17 mei 200916 jaren comment_1357864 In de rode ligt steeds hetzelfde wapen, maar in de groene wisselt het tussen drugs, geld, hamburgers en overbodige rommel. ja over die rommel gesproken, heb je bijv die condoom egt ergens voor nodig ?? Nee, het is alleen maar vies als je een gebruikte condoom vastpakt.
Geplaatst: 27 juni 200915 jaren comment_1394637 In de rode ligt steeds hetzelfde wapen, maar in de groene wisselt het tussen drugs, geld, hamburgers en overbodige rommel. ja over die rommel gesproken, heb je bijv die condoom egt ergens voor nodig ?? Nee, het is alleen maar vies als je een gebruikte condoom vastpakt. Vies :$ ? Maar wat voor troep ligt er eigenlijk allemaal in? (Maybe iets voor op wikigta?)
Geplaatst: 27 juni 200915 jaren comment_1394639 In de rode ligt steeds hetzelfde wapen, maar in de groene wisselt het tussen drugs, geld, hamburgers en overbodige rommel. ja over die rommel gesproken, heb je bijv die condoom egt ergens voor nodig ?? Nee, het is alleen maar vies als je een gebruikte condoom vastpakt. Vies :$ ? Maar wat voor troep ligt er eigenlijk allemaal in? (Maybe iets voor op wikigta?) Je hebt kans op: - Nothing - Condom - Fish - Half burger - Burger En nog een aantal dingen. Een vieze burger ziet er ook nog tussen.
Geplaatst: 21 juli 200915 jaren comment_1420006 In de rode ligt steeds hetzelfde wapen, maar in de groene wisselt het tussen drugs, geld, hamburgers en overbodige rommel. ja over die rommel gesproken, heb je bijv die condoom egt ergens voor nodig ?? Nee, het is alleen maar vies als je een gebruikte condoom vastpakt. Vies :$ ? Maar wat voor troep ligt er eigenlijk allemaal in? (Maybe iets voor op wikigta?) Je hebt kans op: - Nothing - Condom - Fish - Half burger - Burger En nog een aantal dingen. Een vieze burger ziet er ook nog tussen. Bedorven hotdog, drugs (maar daar heb je nog iets aan), Das alles denk ik.
Hallo en welkom op dit topic.
Dit topic draait om de prullenbakken in CTW,in dit topic mag je een link doorgeven van waar je een Rode prullenbak hebt gevonden,je moet ook zeggen welk wapen er in zit.
Ik post er zelf wel ook een paar:
Link:SnapMap
Wapen:AK47
Link:SnapMap
Wapen:Sword
Zo nu is het jullie beurt.
Corneria