Geplaatst: 17 april 200916 jaren comment_1331742 Ik heb negatief op z'n mail gereageerd. Betekent dat dat ik nu NOOIT meer vrienden met hem kan worden? ;-( Bewerkt: 17 april 200916 jaren door Joriz
Geplaatst: 17 april 200916 jaren comment_1331745 Ik heb negatief op z'n mail gereageerd. Betekent dat dat ik nu NOOIT meer vrienden met hem kan worden? ;-( Gast, hoe haal je het in je hoofd die hele tekst in de topic titel te zetten!? :$
Geplaatst: 17 april 200916 jaren Auteur comment_1331752 Ik heb negatief op z'n mail gereageerd. Betekent dat dat ik nu NOOIT meer vrienden met hem kan worden? ;-( Gast, hoe haal je het in je hoofd die hele tekst in de topic titel te zetten!? :$ Heh...sorry. Ik had niet verwacht dat dat hele ding zou blijven staan, sorry dat ik de pagina uitrek, dus hopelijk haalt een mod dat weg.
Geplaatst: 17 april 200916 jaren comment_1332098 ik heb een soort van zelfde probleem. Ik kon eerst zn homies om hulp vragen, maar dat kan opeens niet meer. En als ik hem bel op de juiste tijd, aangegeven zoals op wikigta, zegt hij steeds dat hij geen zin heeft.
Geplaatst: 17 april 200916 jaren Auteur comment_1332147 Staat hij nog tussen je contacten? Ja, als je op z'n naam drukt bel je hem meteen (dus niet eerst kiezen of je 'Call' wil doen ofzo) en je hoort z'n voicemail 24/7/365.
Geplaatst: 17 april 200916 jaren comment_1332150 ik heb een soort van zelfde probleem. Ik kon eerst zn homies om hulp vragen, maar dat kan opeens niet meer. En als ik hem bel op de juiste tijd, aangegeven zoals op wikigta, zegt hij steeds dat hij geen zin heeft. Misschien komt dit omdat de vriendschap verslechterd is. Je moet misschien wat vaker met hem uitgaan
Geplaatst: 17 april 200916 jaren comment_1332249 ik heb een soort van zelfde probleem. Ik kon eerst zn homies om hulp vragen, maar dat kan opeens niet meer. En als ik hem bel op de juiste tijd, aangegeven zoals op wikigta, zegt hij steeds dat hij geen zin heeft. Misschien komt dit omdat de vriendschap verslechterd is. Je moet misschien wat vaker met hem uitgaan Ja maar dat lukt dus niet, omdat hij zegt dat hij geen zin heeft. Wanneer hij ook belt.
Geplaatst: 17 april 200916 jaren Auteur comment_1332252 ik heb een soort van zelfde probleem. Ik kon eerst zn homies om hulp vragen, maar dat kan opeens niet meer. En als ik hem bel op de juiste tijd, aangegeven zoals op wikigta, zegt hij steeds dat hij geen zin heeft. Misschien komt dit omdat de vriendschap verslechterd is. Je moet misschien wat vaker met hem uitgaan Ja maar dat lukt dus niet, omdat hij zegt dat hij geen zin heeft. Wanneer hij ook belt. Wanneer hij belt? Ik bedoel dat ik steeds z'n voicemail hoor, en geen activiteiten kan kiezen. Als je dat wel kan dan moet je waarschijnlijk op andere tijdstippen bellen of even wachten. Of een andere activiteit kiezen.
Geplaatst: 18 april 200916 jaren Auteur comment_1332684 So.... heeft iemand een oplossing? Z'n e-mail heb ik trouwens verwijderd in de hoop dat hij er nog één zou sturen, maar nee.
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332692 Maar hij heeft je een keer gebeld en waarom reageer je negatief op die mail dan?
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332814 Hallo<br> \ Ik heb precies hetzelfde als ik hem bel altyd voicemail. Nog nooit uitgeweest met hem. Heb hem al 100 keer gebeld.Verevelende bug . Greetingzzz
Geplaatst: 18 april 200916 jaren Auteur comment_1332952 Maar hij heeft je een keer gebeld en waarom reageer je negatief op die mail dan? Gewoon, omdat het kan. Altijd het onjuiste doen, lekker de bad guy spelen. Ik dacht, ach, hij stuurt wel weer een mailtje, het kan niet zo zijn dat ik nu voor eeuwig de kans op vriendschap kwijt ben. Maar zo ziet het er dus wel naar uit.
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332959 Eigenlijk moet hij je nu weer bellen anders zou het heel stom zijn. Begin anders bij je laatste savegame als je hem daarvoor hebt gesaved.
Ik heb negatief op z'n mail gereageerd. Betekent dat dat ik nu NOOIT meer vrienden met hem kan worden? ;-(
Bewerkt: door Joriz