Geplaatst: 17 april 200916 jaren comment_1331742 Ik heb negatief op z'n mail gereageerd. Betekent dat dat ik nu NOOIT meer vrienden met hem kan worden? ;-( Bewerkt: 17 april 200916 jaren door Joriz
Geplaatst: 18 april 200916 jaren Auteur comment_1332987 Eigenlijk moet hij je nu weer bellen anders zou het heel stom zijn. Begin anders bij je laatste savegame als je hem daarvoor hebt gesaved. Dat moet iets van 20000 saves geleden zijn. En de enige keer dat hij mij belde was nadat ik Cherise had geholpen, en hij vroeg me of ik een relatie met haar had. Helaas niet.
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1333145 Hallo<br>\ Ik heb precies hetzelfde als ik hem bel altyd voicemail. Nog nooit uitgeweest met hem. Heb hem al 100 keer gebeld.Verevelende bug . Greetingzzz Vanmiddag heb ik Playboy X gemold, toen heeft Niko naar Dwayne gebeld. Later ben ik naar het internetcafé geweest en heb ik positief op zijn mail geantwoord. Maar elke keer als ik nu naar hem bel krijg ik het antwoordapparaat, en er is alleen een optie om hem op te bellen, niet om te gaan bowlen, darten, enzovoort.. Bewerkt: 18 april 200916 jaren door megamaggot
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1333165 Hallo<br>\ Ik heb precies hetzelfde als ik hem bel altyd voicemail. Nog nooit uitgeweest met hem. Heb hem al 100 keer gebeld.Verevelende bug . Greetingzzz Vanmiddag heb ik Playboy X gemold, toen heeft Niko naar Dwayne gebeld. Later ben ik naar het internetcafé geweest en heb ik positief op zijn mail geantwoord. Maar elke keer als ik nu naar hem bel krijg ik het antwoordapparaat, en er is alleen een optie om hem op te bellen, niet om te gaan bowlen, darten, enzovoort.. Hij zal jou eerst bellen om uit te gaan. Pas daarna kan jij hem "uitvragen".
Geplaatst: 19 april 200916 jaren comment_1333922 Hallo<br>\ Ik heb precies hetzelfde als ik hem bel altyd voicemail. Nog nooit uitgeweest met hem. Heb hem al 100 keer gebeld.Verevelende bug . Greetingzzz Vanmiddag heb ik Playboy X gemold, toen heeft Niko naar Dwayne gebeld. Later ben ik naar het internetcafé geweest en heb ik positief op zijn mail geantwoord. Maar elke keer als ik nu naar hem bel krijg ik het antwoordapparaat, en er is alleen een optie om hem op te bellen, niet om te gaan bowlen, darten, enzovoort.. Hij zal jou eerst bellen om uit te gaan. Pas daarna kan jij hem "uitvragen". Ja Brucie en Dwayne hebben vanmiddag naar me gebeld, was het helemaal vergeten.
Geplaatst: 20 april 200916 jaren comment_1334320 De Topicstarte is opgepakt dus volgens mij heeft antwoorden geen nut meer.
Geplaatst: 20 april 200916 jaren comment_1335086 De Topicstarte is opgepakt dus volgens mij heeft antwoorden geen nut meer. Ze hebben mij wel geholpen
Geplaatst: 21 april 200916 jaren comment_1335238 Ja, geen dank. Maar we helpen jou niet de Topicstarter .
Ik heb negatief op z'n mail gereageerd. Betekent dat dat ik nu NOOIT meer vrienden met hem kan worden? ;-(
Bewerkt: door Joriz