May 14, 200521 yr Ik heb hier een link van Cartoons van die gast van GTA III: http://static.justgamers.de/3/3253/gallery..._gta3player.jpg Je hebt er niks aan maar wel ff leuk om te kijken
May 14, 200521 yr Author dit zijn geen cartoonsmaar artwork's van R* Okey bedankt Weet 'k da ook weer
May 14, 200521 yr Zijn dat de tekeningen die R* voor het spel heeft gemaakt? Dus ontwerpen zal ik maar zeggen.
May 14, 200521 yr Zijn dat de tekeningen die R* voor het spel heeft gemaakt? Dus ontwerpen zal ik maar zeggen. Ik denk het wel...
May 14, 200521 yr Zijn dat de tekeningen die R* voor het spel heeft gemaakt? Dus ontwerpen zal ik maar zeggen. Ik denk het wel... het is dat wat ik bedoelde natuurlijk he
May 27, 200521 yr Is deze topic niet bedoeld om Cartoons te posten, anyway je linkt een andere site. Maar 't geeft toch niet als je voor Een keer een link naar een andere site maakt, er wordt hier egt geen reclame gemaakt ofsow... of andere bedoelingen, het is gwoon om er wat plaatjes van te laten zien.
Ik heb hier een link van Cartoons van die gast van GTA III:
http://static.justgamers.de/3/3253/gallery..._gta3player.jpg
Je hebt er niks aan maar wel ff leuk om te kijken