Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139341 Ik heb het officiele boek van GTA san Andreas.. en daarin staan alle wagens, en de shops waar ze te tunen zijn, Maar nu staat er bij de TrashMaster dat ie te tunen is bij de Transfender, Maar dat kan niet! Weet iemand hier meer over?
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139345 dat zal dus waarschijnlijk een fout zijn geweest, want volgens mijj kanje helemaal geen Trashmaster Tunen Bewerkt: 14 mei 200520 jaren door The Outlaw
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139352 nee want je kan niet de kleur veranderen van een Trashmaster en ook niet van een politie branweer en de ziekenhuisauto kan je geen kleur veranderen dus het is gewoon een fout in je boek.
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139487 lijkt toch wel belachelijk als jij die trashmaster kun tunen :lol: int werkelijk kun jij geen trucks tunen he dus gta sa ook niet alleen jammer dat er geen getunde bussen bestaan <_<
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren Auteur comment_139494 lijkt toch wel belachelijk als jij die trashmaster kun tunen :lol: int werkelijk kun jij geen trucks tunen he dus gta sa ook niet alleen jammer dat er geen getunde bussen bestaan <_< Als je wel bussen zou kunnen tunen en geen trucks zou ook 'n bietje vaag zijn he... maareh.. in't echt zijn er wél getunde Trucks.. kijk naar Escalade enzo.. die zijn toch ook te tunen <_<
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139552 er zijn maar een bepaald aantal auto's volledig te tunen
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139588 het zou wel vet zijn als je vrachtwagen enzo kon tunen. Maar in het echt zal je ook nooit een getunde vuilniswagen zien
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren Auteur comment_139646 het zou wel vet zijn als je vrachtwagen enzo kon tunen.Maar in het echt zal je ook nooit een getunde vuilniswagen zien Nee, das waar alleen ik geloof de boekskes nogal snel... 'k moet minder De Privé gaan lezen :lol:
Geplaatst: 16 mei 200520 jaren comment_140472 het zou wel vet zijn als je vrachtwagen enzo kon tunen.Maar in het echt zal je ook nooit een getunde vuilniswagen zien dat je hem bijv zo kon tunen: of zo een tractor tunen: misschien in de volgende gta? :huh: COMMANDO :ph34r:
Geplaatst: 16 mei 200520 jaren comment_140524 het zou wel vet zijn als je vrachtwagen enzo kon tunen.Maar in het echt zal je ook nooit een getunde vuilniswagen zien dat je hem bijv zo kon tunen: of zo een tractor tunen: misschien in de volgende gta? :huh: COMMANDO :ph34r: hehehe Zou wel relaxt zijn als je die trucks zo kon laten opschilderen, en dat van die tractors ook Maar ik denk niet dat die Dragsters erin komen
Ik heb het officiele boek van GTA san Andreas.. en daarin staan alle wagens, en de shops waar ze te tunen zijn, Maar nu staat er bij de TrashMaster dat ie te tunen is bij de Transfender, Maar dat kan niet!
Weet iemand hier meer over?