Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332376 goeie dag, ik ben een stuurman in de zeevaard en hierdoor heb ik vaak langdurig geen internet. is het mogenlijk om mijn spel op te slaan zonder een connectie te hebben met de socialclub of niet. alvast bedankt, slimp Bewerkt: 18 april 200916 jaren door slimp
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332377 je meot een social club account hebben en ook een live account. Je kunt bij social club inloggen skippen en je kunt voor live een offline account aanmaken.
Geplaatst: 18 april 200916 jaren Auteur comment_1332380 je meot een social club account hebben en ook een live account.Je kunt bij social club inloggen skippen en je kunt voor live een offline account aanmaken. oke maar hoe doe je dat dan???? -- heey bedankt het is al gelukt >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de 'Bewerk'-knop te gebruiken. <<<
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332386 Lijkt mij datje gewoon kan opslaan zonder internetverbinding...
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332786 jawel, je meot sowieso ene live account hebben, offline of online maakt iet uit, voor social club hoef je neit ingelogd te zijn.
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332796 Zolang de game maar geïnstalleerd en geactiveerd wordt op een plaats waar internet is, kan daarna gewoon zonder verbinding perfect gespeeld worden, alles zal op de harde schijf opgeslagen worden.
goeie dag,
ik ben een stuurman in de zeevaard en hierdoor heb ik vaak langdurig geen internet.
is het mogenlijk om mijn spel op te slaan zonder een connectie te hebben met de socialclub of niet.
alvast bedankt,
slimp
Bewerkt: door slimp