Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139422 Kan iemand me zeggen waar ik kan vinden welke onderdelen je op welke autos kan zetten: bev op turismo nitros, hydraulics, wheels,... want ik vind het niet in de walktrough
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139436 volgend keer goed zoeken want heb dat allang gevonden faq san andreas of betere link => faq gta san andreas vehicles modshop volgend keer zoekfunctie gebruiken en dat geldt voor iedereen inclusief ik Bewerkt: 14 mei 200520 jaren door sonny yoshi
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139438 Kan iemand me zeggen waar ik kan vinden welke onderdelen je op welke autos kan zetten: bev op turismo nitros, hydraulics, wheels,...want ik vind het niet in de walktrough Je denkt toch niet dat we een stuk in elkaar gaan flansen waar bij staat wát je voor elke auto kan kopen??
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren Auteur comment_139442 Kan iemand me zeggen waar ik kan vinden welke onderdelen je op welke autos kan zetten: bev op turismo nitros, hydraulics, wheels,...want ik vind het niet in de walktrough Je denkt toch niet dat we een stuk in elkaar gaan flansen waar bij staat wát je voor elke auto kan kopen?? nee, maar wie weet heeft een andere site dat al gedaan, en sonny daar staat alleen welke modshop je kan gebruiken
Kan iemand me zeggen waar ik kan vinden welke onderdelen je op welke autos kan zetten: bev op turismo nitros, hydraulics, wheels,...
want ik vind het niet in de walktrough