Geplaatst: 19 april 200916 jaren comment_1333642 wil iemand even voor mij een pagina zoeken waar de besturing van dit spel op staat (ps3) want ik sommige dingen niet hoe maak je een schild met magier ? en hoe word je onzichtbaar met scout ? ik heb door dat dit een moeilijke vraag is. maar plzz blijf zoeken >>> Door Ikkes: Onzinnige dubbelpost samengevoegd. Het is niet de bedoeling om al na ongeveer een half uur een topic te bumpen voor aandacht!<<<
Geplaatst: 19 april 200916 jaren comment_1333672 Er is ook een demo van LOTR conwuest, met oa een tutorial, die kun je ook proberen. Maar ik zal eens even googlen. EDIT: kan niks vinden, probeer eens de tutorial van de demo die in de playstation store te vinden is. Daar wordt het precies uitgelegd, voor elke character. Bewerkt: 19 april 200916 jaren door gta master 1
wil iemand even voor mij een pagina zoeken waar de besturing van dit spel op staat (ps3)
want ik sommige dingen niet
hoe maak je een schild met magier ?
en hoe word je onzichtbaar met scout ?
ik heb door dat dit een moeilijke vraag is.
maar plzz blijf zoeken

>>> Door Ikkes: Onzinnige dubbelpost samengevoegd. Het is niet de bedoeling om al na ongeveer een half uur een topic te bumpen voor aandacht!<<<