Jump to content
Geplaatst:
comment_1333880

Ik wil het even over seks hebben. Ja op de serieuze manier. Men vraag is aan jullie of jullie al seks gehad hebben. Hier kan je dit kwijt met eventuele positieve/negatieve dingen over je eerste keer of andere keren. En over masturberen, Soa's en nog allerlei andere dingen.

Dit is niet bedoeld als flauwe grappen topic.

Ik wil het hier gewoon even serieus over hebben. Aangezien er al genoeg Taboe is over dit onderwerp.

Dus ik zou zeggen: "geef je mening en kom er voor uit ! " :D.

Bewerkt: door moechy

• Reacties 176
  • Bezichtigingen 15.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1374366
2 Dagen geleden eerste aanraking met seks gehad, we waren aan het douchen en belande in een soort van streelgebeuren. Verder zijn we niet gegaan, omdat we daar beide denk ik geen behoefte aan hadden. Zelf had ik het idee dat we nog steeds best wel jong waren...

Moechy, doe wat je wil. Het is verder geheel jouw keuze, ben jij zover? Moet je dat doen, wij kunnen daar verder niks over zeggen..

Was het een jongen of een meisje. Alst een meisje is, sinds wanneer kunnen die normaal samen doushen zonder uitgelachen te worden :duh: .

Jongensdouche dus..... :schater:

Seks is leeftijdsgebonden, zodra je ouder wordt begin je het beter te begrijpen, je moet er ook niet naar opzoek gaan je komt het vanzelf tegen ook al is het meestal een beetje onverwacht.

Jah joh, seks komt zomaar ineens van achteren :bonk:

Bewerkt: door d0m1n4t0r

Geplaatst:
comment_1374928
Seks is leeftijdsgebonden, zodra je ouder wordt begin je het beter te begrijpen, je moet er ook niet naar opzoek gaan je komt het vanzelf tegen ook al is het meestal een beetje onverwacht.

Jah joh, seks komt zomaar ineens van achteren :bonk:

Hij heeft wel gelijk, seks komt vaak op een moment dat je het niet verwacht.

Geplaatst:
comment_1375797
Ik heb het over "de eerste keer".

Zo ben je huiswerk aan het maken met een vriend(in), zo lig je te nueekn. :cab:

Shiiit, k maak nooit huiswerk :N

:schater:

Ik heb het over "de eerste keer".

Zo ben je huiswerk aan het maken met een vriend(in), zo lig je te nueekn. :cab:

No offense voor de homo's maar ik ga nooit meer m'n huiswerk maken met een vriend :cab:

Wie weet wat de ander geheim houdt...! :puh:

Bewerkt: door frankyyguy

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.