May 14, 200521 yr hey, kan je in gta san andreas bellen,en zoja hoe neem je je telefoon dan vast en hoe bel je dan zou wel superrrrrrr zijn gtrzzzzzzzzzz :ph34r: Edited May 14, 200521 yr by iLoveGta
May 14, 200521 yr Nope, helaas fout antwoord het kan niet, je kan alleen gebeld worden en dan opnemen met L1 Dus zelf bellen gaat niet! Edited May 14, 200521 yr by The Outlaw
May 14, 200521 yr ne je kan niety bellen je kan alleen gebelt worden door een opdrachtegever (hoo de autlow was me voor) Edited May 14, 200521 yr by gtadude
May 14, 200521 yr Author ow das raar ik dacht dat het wel kon want ik heb het hier gelezen : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&hl=bellen&st=0 Edited May 14, 200521 yr by iLoveGta
May 14, 200521 yr Author en oja bijna vergete hier heb ik een link : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=2298&hl=bellen daar staat het ook van die mobielle telefoon en ook nog andere wijze dingen maar kan dat wel echt allemaal zo ucoowl zijn amai gtrzzzzzzzzz
May 14, 200521 yr Punt 1: Edit je bericht of lees de forum regels Punt 2: Al naar de Datum gekeken, dat was wat er te verwachten aanmelijk viel, dus niet wat er uiteindelijk in zit dit was nog voordat de game uitkwam, Lezen Punt 3: HIer kan wel een Gtagames mannetje komen
hey,
kan je in gta san andreas bellen,en zoja hoe neem je je telefoon dan vast en hoe bel je dan zou wel superrrrrrr zijn
gtrzzzzzzzzzz :ph34r:
Edited by iLoveGta