Geplaatst: 21 april 200916 jaren comment_1335503 Hallo mensen, Ik heb sinds vandaag een nieuwe pc waar nog niets op staat. Ik ben, zoals de titel al zegt, op zoek naar een goed brandprogramma. Waar ik zowel dvd's mee kan kopiëren, als .VOB bestandjes mee kan branden. Heeft iemand een geschikt programma hiervoor? MvG Peter
Geplaatst: 21 april 200916 jaren comment_1335509 Hallo mensen,Ik heb sinds vandaag een nieuwe pc waar nog niets op staat. Ik ben, zoals de titel al zegt, op zoek naar een goed brandprogramma. Waar ik zowel dvd's mee kan kopiëren, als .VOB bestandjes mee kan branden. Heeft iemand een geschikt programma hiervoor? MvG Peter Ik gebruik Imgburn, best fijn programmatje, geschikt voor veel dingen.
Geplaatst: 21 april 200916 jaren comment_1335534 ik gebruik convertxtodvd, weet niet of je daar die .vob mee kan branden maargoed.
Geplaatst: 21 april 200916 jaren comment_1335554 Roxio is ook erg goed. Nero bestaat tegenwoordig uit 10% brandfuncties en 90% onnodige troep die toch niemand gebruikt. Bewerkt: 21 april 200916 jaren door RHochstenbach
Geplaatst: 21 april 200916 jaren comment_1335599 Roxio is ook erg goed. Nero bestaat tegenwoordig uit 10% brandfuncties en 90% onnodige troep die toch niemand gebruikt. Had ik het dan over de nieuwste/nieuwe Nero?
Hallo mensen,
Ik heb sinds vandaag een nieuwe pc waar nog niets op staat.
Ik ben, zoals de titel al zegt, op zoek naar een goed brandprogramma. Waar ik zowel dvd's mee kan kopiëren, als .VOB bestandjes mee kan branden.
Heeft iemand een geschikt programma hiervoor?
MvG
Peter