Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139667 Ik heb op een of andere Duitse GTA site een Héle goed mod gevonden, namelijk dat je bij de benzinepompen kangs kunt om te gaan tanken! Hier een screenshot: Dit is de link om hem te downloaden: *** Scroll naar beneden totdat je: Vice City Analog Speedometer Mod w. Addon Ziet (de screenshot staat erbij) [EDIT door Lantyz: Link verwijderd] Bewerkt: 16 mei 200520 jaren door DaddyPimp
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren Auteur comment_139673 Ik wil effe vragen: Hebben veel mensen deze Mod nu al gedownload? En wat vinden Jullie ervan? Bewerkt: 14 mei 200520 jaren door DaddyPimp
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139674 hee das stoer maare moet je persee tanken of mag het want ik wil niet met een lege tank komen te staat ik heb hem gedownd maar moet nog effe installe maar dat doe ik later (geen tijd) hee bedankt voor de reactie en het plaatsen ik hoop dat ik er veel plezier mee heb :lol:
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139678 1ste: Dit hoort bij GTA modding general. 2 de:Niet erg zo belangerijk dat tanken,Maar toch... ----------------------------------------------------- Mijn compliment:Het is een leuke mod Maar saai dat je soms moet terug als de tank leeg is Voor de rest ---------------------------------------------------- Ik wil effe vragen:Hebben veel mensen deze Mod nu al gedownload? En wat vinden Jullie ervan? Dat is Dubbelpost,Naast u staat de EDIT knop (Sorry hoor, ik ben geen mod maar.... ) Bewerkt: 14 mei 200520 jaren door GoKu
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren Auteur comment_139679 hee das stoermaare moet je persee tanken of mag het want ik wil niet met een lege tank komen te staat ik heb hem gedownd maar moet nog effe installe maar dat doe ik later (geen tijd) hee bedankt voor de reactie en het plaatsen ik hoop dat ik er veel plezier mee heb :lol: Als je goed op de screenshot kijkt... zie je dat er een BenzineMtertje inzit dus je moet wel ff ondertussen bij de benzinpomp langs wippe of gewoon een nieuwe auto jatten als je geen zin hebt
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren Auteur comment_139681 1ste: Dit hoort bij GTA modding general.2 de:Niet erg zo belangerijk dat tanken,Maar toch... Ik zeg niet dat het stom hoor 'T is ook een Mod gewoon voor de lol
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139682 hee das stoermaare moet je persee tanken of mag het want ik wil niet met een lege tank komen te staat ik heb hem gedownd maar moet nog effe installe maar dat doe ik later (geen tijd) hee bedankt voor de reactie en het plaatsen ik hoop dat ik er veel plezier mee heb :lol: Als je goed op de screenshot kijkt... zie je dat er een BenzineMtertje inzit dus je moet wel ff ondertussen bij de benzinpomp langs wippe of gewoon een nieuwe auto jatten als je geen zin hebt ik denk dat een nieuwe car jatten goedkoper is
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139684 1ste: Dit hoort bij GTA modding general.2 de:Niet erg zo belangerijk dat tanken,Maar toch... Ik zeg niet dat het stom hoor 'T is ook een Mod gewoon voor de lol Hallo,De Regels Gebruik de voor u post te updated!!!!Anders is het dubbel post. En moderators of zo kom is helpen... <_< Bewerkt: 14 mei 200520 jaren door GoKu
Geplaatst: 14 mei 200520 jaren comment_139715 a ) Geen reclame voor andere sites. b ) Niet dubbelposten c ) Plaats topics in het juiste subforum; Bij deze te weten het Modding general subforum. Zie de forumregels en FAQ voor meer info.
Geplaatst: 15 mei 200520 jaren comment_139833 ik heb em gedownload en hij werkt niet.... je kan niet tanken, maar wel je tank leegrijden...<_<
Geplaatst: 15 mei 200520 jaren comment_139909 ik had hem ook een keer gedownload maar als ik ging tenken liep VC vast
Geplaatst: 15 mei 200520 jaren comment_139980 Die link is weggehaald, omdat hij waarschijnlijk verwees naar een andere GTASite.
Geplaatst: 16 mei 200520 jaren comment_140721 ik wil em ook wel downloaden maar der staat geen link Kijk op GtaGamesonder downloads, of stuur een PB (persoonlijk bericht) naar diegene (in dit geval Daddy Pimp). Maar zo lang het nog niet af is, zou ik er mee wachten.
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren Auteur comment_143434 Sorry mensen! maar 'k heb géén verantwoordelijkheid voor de Mod Ik heb 'm op een Duitse Gta site gevonden stuur me ff een PB als je de link wilt weten
Ik heb op een of andere Duitse GTA site een Héle goed mod gevonden, namelijk dat je bij de benzinepompen kangs kunt om te gaan tanken!
Hier een screenshot:
Dit is de link om hem te downloaden:
Scroll naar beneden totdat je: Vice City Analog Speedometer Mod w. Addon Ziet
(de screenshot staat erbij)
[EDIT door Lantyz: Link verwijderd]
Bewerkt: door DaddyPimp