Geplaatst: 22 april 200916 jaren comment_1336234 Ik heb een probleem met skype dat mensen me gewoon kunnen horen praten en ik hen ook gewoon kan horen praten maar als ik bijv muziek luister horen zij dat ook... Kan iemand me a.u.b helpen want het is ontzettend irritant.
Geplaatst: 22 april 200916 jaren comment_1336254 Je kan alleen geluid maken in de headset-microfoon. En in jouw oren een muziekje horen zij het niet.
Geplaatst: 22 april 200916 jaren Auteur comment_1336266 Je kan alleen geluid maken in de headset-microfoon. En in jouw oren een muziekje horen zij het niet. wel vreemd dat ze het gewoon kunnen horen als ik bijv een liedje luistert.
Geplaatst: 22 april 200916 jaren comment_1336323 Hoort dit niet bij Software te staan? Ik heb dat probleem ook altijd, je kan eventueel natuurlijk je microfoongeluid uitzetten(Dan horen mijn vrienden het in skype niet meer) of gewoon het kabeltje van de microfoon eruittrekken(Is geloof ik roze) Of het geluid van het liedje gewoon zacht zetten
Ik heb een probleem met skype dat mensen me gewoon kunnen horen praten en ik hen ook gewoon kan horen praten maar als ik bijv muziek luister horen zij dat ook...
Kan iemand me a.u.b helpen want het is ontzettend irritant.