June 8, 200421 yr Kan iemand mij uitleggen hoe je screenshots kan maken van dingen bv internetpaginas, programma's, ... ?
June 8, 200421 yr Kan iemand mij uitleggen hoe je screenshots kan maken van dingen bv internetpaginas, programma's, ... ? Print Screen (PrtScn) rechtsboven van de toetsenbord naast F12!
June 8, 200421 yr Kan iemand mij uitleggen hoe je screenshots kan maken van dingen bv internetpaginas, programma's, ... ? Print Screen (PrtScn) rechtsboven van de toetsenbord naast F12! ok in welke map staat dat ? Nee, je moet gewoon naar paint gaan en bovenaan staat bewerken druk naar op en druk dan op plakken!
June 9, 200421 yr Gelukt Alleen, waarom heb je zo veel balken onder je startbalk? Is dat niet irritant :o
June 10, 200421 yr Lol, ik heb die status balk ook amar die ene balk is volges mij spyware!:0 Maar hijb zo te zien lage resolutie van 800x600!
June 26, 200421 yr wie geintresseerd is in mijn desktop: (de linkerkant is vanalles,de rechterkant is the GTA-part) Edited June 26, 200421 yr by ironfist99
June 28, 200421 yr Mmm, zal effe m'n achtergrondje en gelijk daarmee m'n eigen foto posten (ik kijk graag naar mezelf, geintje!!). T'is gewoon een botte achtergrond (vind ik zelf dan in ieder geval). Huh?? Als ik dat gedaan hoe zet ik m' dan hier? Na dat plakken dus? Edited June 28, 200421 yr by Melchior
Kan iemand mij uitleggen hoe je screenshots kan maken van dingen bv internetpaginas, programma's, ... ?