Puma Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Boxdude Hij heeft nog geen gezicht maar dat ga ik binnenkort fixen. The dude Z'n rechterpupil is te groot, die maak ik nog ff en dan zet ik 'm ook ingame. En mja dit is dus de showroom waar ik m'n toekomstige skins ga showen. Ik heb komende twee weken vakantie en dus kan ik weer flink wat gaan modden en modelen. Reageren
Beagle Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Haha, BoxDude is vet Kan niet wachten tot The Dude erin staat Reageren
Puma Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Wat meer comments zou leuk zijn.. Reageren
Basssss Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Lol, leuk gemaakt. Gebruikt de Grove kippen om anderen neer te knallen? Reageren
Timske Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Whahaha vet!!!!!! Alleen vind de texture van die dikke niet zo mooi Verder KUTGW Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 LOL! Neiz! alleen die textures van The dude zijn beetje lelijk te "korrelig" Reageren
Puma Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Dat ga ik denk ik nog fixen ja. Twee keer gearresteerd door een friggin' kip... En de laatste screen vind ik te bruut voor woorden: Transparantie door middel van alpha channel in de .txd. Bewerkt: 25 april 2009 door Puma Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 OMG puma very nice... _O_ Reageren
Exoit Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Super vet puma! Kijk dit is nou uber! Reageren
Beagle Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik vind the Dude heel erg goed gelukt Het past erg goed, de wapens passen goed in zijn handen, hij voert animaties goed uit Alleen zoals gezegd is die korrelige texture iets minder. Maar dat poppetje ken ik geloof ik ergens van Van die twee kleipoppetjes die dan dom zaten te doen op TV Spookje is een beetje eng :$ Wel jammer dat ie geen handen heeft Hoe heb je trouwens gemaakt dat sommige dingen geen armen en benen hebben? Je moet alle vertices aan botten hebben zitten, of heb je die delen transparant gemaakt? KUTGW Reageren
Puma Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Alle vertixes moeten aan een bone zitten, maar niet alle bones moeten aan een vertex vastzitten. Het spookje heb ik bijv geheel aan de neck-bone gerigged. Het riggen was dan ook in zo'n 10 sec gedaan.. The Dude is gewoon een fantasiepoppetje, heb er niet echt inspiratie voor gehad. Reageren
Puma Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Robodude ! Is best goed gelukt, al zeg ik het zelf, vooral het riggen. Het hoofd, handen, voeten etc. zijn allemaal apart gerigged in plaats van dat de handen bij de onderarm horen etc. Reageren
Timske Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Die is vet die robodude!! Doet me een beetje denken aan I-Robot een van mijn favoriet Will Smith films. KUTGW Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Ziet er goed uit Ik vind je robot een beetje lijken op een Droid uit Star Wars :$ http://members.fortunecity.com/zobovor/pit..._comparison.jpg Misschien moet je eens een Amoebe ofzo maken Lijkt me wel funny. Of je maakt een terrorist Saddam Hoessein of Osama Of je maakt Balkenende Bewerkt: 26 april 2009 door zamg0d1 Reageren
pitbul Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 echt vette skins wanneer kun je ze downloaden ze zijn echt gruwelijk vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.