Jump to content
  • Reacties 85
  • Bezichtigingen 19.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_270694

Ik ga nu ook met GTA2 modden beginnen.

Is het moeilijk om te beginnen, wilt er iemand me helpen via msn ofzo aan een mod te beginnen.

(denkt toevallig nu aan lantyz :puh:)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_277374
Ik heb echter ooit ergens een beta-versie van het script van het Industrial District vandaan gehaald

De Script Compiler, de bèta scripts en GTA2 Scripting.doc zijn eindelijk te downloaden op GTAgames.nl! Zie hier voor de download (Batterijen niet inbegrepen).

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_287389

Ik vind het zeker de moeite om het te downloaden. In het begin is het wel een beetje moeilijk om mods te maken, maar na een tijdje gaat het heel goed, want alles staat goed uitgelegd in de tutorials.

Bewerkt: door maarte41

Geplaatst:
comment_287423
Dat is zeker de moeite waard! :Y Aangezien er bijna geen mods voor GTA2 zijn! :bier:

Beter zoeken, want die zijn er wel degelijk! En uitteraard is het de moeite waard.

Geplaatst:
comment_289267

Ik ben wel bezig met een map maken, maar is indd erg saai. Alleen krijg ik dat scripten niet onder de knie.

Ik ben op dit moment bezig met het namaken van mijn gemeente:P:D

+ ik ben op een probleem gestuit. Ik kan geen zones aanmaken :?

iedere keer als ik zones wil toevoegen slaat het af, en krijg ik een error. Als iemand kan helpen zou dat echt heel handig zijn

stuur ff een mailtje:

***@***.com

tnx

>>> Door Lantyz: Geen emailadressen op het forum plaatsen, svp<<<

Geplaatst:
comment_289721

Dat is het probleem met de editor, je kan in windows xp geen zones plaatsen, maar bij de tutorial op wikigta.org staat er wel een leeggehaalde map waar al zones inzitten, dus daar kan je op verderbouwen.

Bewerkt: door maarte41

Geplaatst:
  • Auteur
comment_289729

Sommige besturingssystemen geven problemen bij het aanmaken van zones. Je kunt inderdaad gebruikmaken van het level dat ik gestript heb, die kun je vinden in de forumversie van de tutorial (Pinned in dit subforum), niet op WikiGTA.

• 3 years later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1541904

[EDIT: grote quote weggehaald)

Hey lantyz, ik heb het eindelijk weer es opnieuw opgepakt =D.

Ik heb overigens ook gevonden, dat je wel zones kan aanmaken *wat eerder bij mij niet kon*.

Dit deed ik als volgt:

Edit > Zones > Edit (ipv New) als je nu op "New" klikt, heb je een iiets hogere kans dat het wel werkt =D

Ik loop nu alleen tegen de muur met de garagedeuren =/

Het moment dat ik er recht voor sta, gaan ze open *zoals het hoort*.

Dan loop ik naar eentje er naast, deze gaat ook gewoon open.

Dan gaat de eerste weer dicht.

Hierna gaat de 2e dicht, maar gaat de eerste opnieuw dicht...

Bewerkt: door BlackDragon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.