Geplaatst: 15 mei 200520 jaren comment_140067 Ik heb een simpel en leuk spelletje verzonnen: Zoek de Verschillen De bedoeling is dat 1 iemand een orgineel plaatje verandert en zowel de orginele en bewerkte online zet. Nu moeten de andere de verschillen zoeken. De gene die als eerste alle verschillen heeft gevonden mag een nieuwe plaatsen. De regels: -Pas posten als je alle verschillen heb gevonden. Als je niet alle verschillen heb gevonden en je post moet je weer wachten tot de volgende ronden. -De grote van de plaatjes mogen niet groter zijn dan (b)550 bij (h)500. -Niet meer dan 5 verschillen en vermeld hoeveel verschillen er zijn. -Markeer of beschrijf duidelijk de verschillen. Ik blaas af met deze er zijn 3 verschillen. Orgineel Bewerkte @se7en ik had al zow vermoeden Bewerkt: 27 januari 200817 jaren door .Levi.
Geplaatst: 16 mei 200520 jaren comment_140517 Een blaadje is weg Een blaadje is paars De stengel is korter Puntjes bij de rechterbloem zijn weg EDIT: De bij is weg @ Mr. Boss, dat zijn er drie.. Het moeten er vijf zijn Bewerkt: 16 mei 200520 jaren door Thabit
Geplaatst: 16 mei 200520 jaren comment_140722 hier zijn de antwoorden bij = weg blaadje = donker paars stippjes zijn weg bij kleine bloem een groen blaadje= weg bij een stengel het rechter steeltje is korter
Geplaatst: 16 mei 200520 jaren comment_140723 Omdat Thabit alle antwoorden, als eerst allemaal had. Geeft ik Thabit de beurt.
Geplaatst: 17 mei 200520 jaren comment_140996 Look @ the picture: KLIK HIER Ik moest een link doen want er stond: Sorry, maar dynamische variabelen in de tags zijn niet toegestaan
Geplaatst: 17 mei 200520 jaren comment_141005 1. Die spetter bij de beer z'n mond. 2. Links van de boom mist een soort van struikje 3. Bij het jongentje zit bij de ene tekening een zwart rondje boven die streep. Hoe veel verschillen zijn er eigenlijk.
Ik heb een simpel en leuk spelletje verzonnen:
Zoek de Verschillen
De bedoeling is dat 1 iemand een orgineel plaatje verandert en zowel de orginele en bewerkte online zet. Nu moeten de andere de verschillen zoeken.
De gene die als eerste alle verschillen heeft gevonden mag een nieuwe plaatsen.
De regels:
-Pas posten als je alle verschillen heb gevonden.
Als je niet alle verschillen heb gevonden en je post moet je weer wachten tot de volgende ronden.
-De grote van de plaatjes mogen niet groter zijn dan (b)550 bij (h)500.
-Niet meer dan 5 verschillen en vermeld hoeveel verschillen er zijn.
-Markeer of beschrijf duidelijk de verschillen.
Ik blaas af met deze er zijn 3 verschillen.
Orgineel
Bewerkte
@se7en ik had al zow vermoeden
Bewerkt: door .Levi.