Hallo, ik heb 2 vragen. 1. Bij de zijmissie 'Noodle Run' moet je in een chinese noodle wagen mensen noodles brengen, maar ondertussen wordt je beschoten door rivalen. Als ik dan terug schiet en ze allemaal dood heb dan komt de politie mij in elkaar meppen. Als ik me daar ook op afreageer dan heb ik veel meer sterren erbij en komen er nog meer politie mensen. Uiteindelijk zit dus de hele stad achter mij aan en lukt het me nooit meer om deze missie te halen. Heeft iemand tips voor mij om deze missie wel te halen?
2. Moet je bij de zijmissies overal brons hebben om de 100% te halen of moet je doorgaan tot goud?
Hallo, ik heb 2 vragen.
1. Bij de zijmissie 'Noodle Run' moet je in een chinese noodle wagen mensen noodles brengen, maar ondertussen wordt je beschoten door rivalen. Als ik dan terug schiet en ze allemaal dood heb dan komt de politie mij in elkaar meppen. Als ik me daar ook op afreageer dan heb ik veel meer sterren erbij en komen er nog meer politie mensen. Uiteindelijk zit dus de hele stad achter mij aan en lukt het me nooit meer om deze missie te halen. Heeft iemand tips voor mij om deze missie wel te halen?
2. Moet je bij de zijmissies overal brons hebben om de 100% te halen of moet je doorgaan tot goud?
Alvast bedankt.
Bierbuikje