Geplaatst: 27 april 200916 jaren comment_1340003 Hallo Ik heb zodus een orginele Gta die ook op 2 pc run-voor de lan fun ik ben ook op reis geweest en speelde de game ook daar op 2 pcs in lan Nu had ik in het weekend enorm veel miserie met mijn pcs zodat ik die allebei wel 5 keren formateerde Ook installeerde ik zoveel maal gta...... nu weigert gta mijn serial omdat die teveel gebruikt is op verschillende pcs Mag je nu al je games nie meer instaleren waar en hoeveel je wilt Nu kan ik mijn serial niet meer gebruiken wat kan ik doen vele dank Frank Bewerkt: 27 april 200916 jaren door frankdubbe
Geplaatst: 27 april 200916 jaren comment_1340043 in dit geval zul je toch echt met r* support contact op moeten nemen, met geweigerde serials kunnen wij je echt neit verder helpen, hierin zou r* je echt verder moetne helpen
Geplaatst: 27 april 200916 jaren comment_1340072 Raar, aangezien er bij de release bekend gemaakt was dat je een serial zoveel mogelijk mocht instaleren als je zelf zou willen. Bel anders naar Take Two.
Geplaatst: 28 april 200916 jaren Auteur comment_1340182 Raar, aangezien er bij de release bekend gemaakt was dat je een serial zoveel mogelijk mocht instaleren als je zelf zou willen. Bel anders naar Take Two. what is take two ?????????
Geplaatst: 28 april 200916 jaren comment_1340365 Take Two is de Developer van de game en kan jouw waarschijnlijk wel verder helpen. Zoek gewoon op de site van take two: klik hier Bewerkt: 28 april 200916 jaren door berrygosie
Hallo
Ik heb zodus een orginele Gta die ook op 2 pc run-voor de lan fun
ik ben ook op reis geweest en speelde de game ook daar op 2 pcs in lan
Nu had ik in het weekend enorm veel miserie met mijn pcs zodat ik die allebei wel 5 keren formateerde
Ook installeerde ik zoveel maal gta......
nu weigert gta mijn serial omdat die teveel gebruikt is op verschillende pcs
Mag je nu al je games nie meer instaleren waar en hoeveel je wilt
Nu kan ik mijn serial niet meer gebruiken wat kan ik doen
vele dank
Frank
Bewerkt: door frankdubbe