Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1340434

De cleo code voor deze mod:

{$CLEO .cs}
:Airbag
03A4: name_thread 'TESTER'

:Airbag_11
0001: wait 0 ms
00D6: if
0256:   player $PLAYER_CHAR defined
004D: jump_if_false @Airbag_11
00D6: if
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving
004D: jump_if_false @Airbag_743
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
02E3: 2@ = car 0@ speed
0063: 1@ -= 2@ // (float)
04F7: status_text $10954 type 0 line 1 GXT 'DUMMY' // global_variable
00D6: if
0039:   4@ == 0
004D: jump_if_false @Airbag_169
0006: 4@ = 1
0A12: get_car 0@ tertiary_color_to 5@ quaternary_color_to 6@
00D6: if and
0039:   6@ == 0
8039:   not  6@ == 1
004D: jump_if_false @Airbag_169
0209: 5@ = random_int_in_ranges 0 2
0A11: set_car 0@ tertiary_color_to 5@ quaternary_color_to 1

:Airbag_169
008A: $10954 = 5@ // (int)
0247: load_model 2903
00D6: if
0021:   1@ > 23.0
004D: jump_if_false @Airbag_728
0092: 3@ = float 1@ to_integer
0016: 3@ /= 4
0851: set_actor $PLAYER_ACTOR decrease_health_by 3@ flag 1
0689: set_car 0@ remove_componentA 0 visible_effect_flag 1
0689: set_car 0@ remove_componentA 1 visible_effect_flag 1
0689: set_car 0@ remove_componentA 2 visible_effect_flag 1
0689: set_car 0@ remove_componentA 3 visible_effect_flag 1
0730: car 0@ damage_component 4 // versionA
0730: car 0@ damage_component 5 // versionA
0730: car 0@ damage_component 6 // versionA
07D5: set_car 0@ velocity_in_direction_XYZ 0.0 0.0 -0.43 rotation_velocitiesXY 0.21 0.32 unk 0.0
0224: set_car 0@ health_to 400
00D6: if and
0039:   5@ == 1
004D: jump_if_false @Airbag_649
0006: 5@ = 0
0A11: set_car 0@ tertiary_color_to 0 quaternary_color_to 1
00AA: store_car 0@ position_to 10@ 11@ 12@
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 13@ 14@ 15@
0063: 13@ -= 10@ // (float)
0063: 14@ -= 11@ // (float)
0063: 15@ -= 12@ // (float)
000B: 13@ += -0.47
000B: 14@ += 0.18
000B: 15@ += 0.19
0107: 9@ = create_object 2903 at 0.0 0.0 0.0
0681: attach_object 9@ to_car 0@ with_offset 13@ 14@ 15@ rotation 74.24 0.0 0.0
08D2: object 9@ scale_model 0.02
0006: 32@ = 0

:Airbag_510
0001: wait 0 ms
00D6: if
001B:   100 > 32@
004D: jump_if_false @Airbag_565
0093: 17@ = integer 32@ to_float
0017: 17@ /= 1400.0
08D2: object 9@ scale_model 17@
0002: jump @Airbag_510

:Airbag_565
0001: wait 0 ms
0006: 16@ = 2000
0062: 16@ -= 32@ // (int)
00D6: if
001B:   2000 > 32@
004D: jump_if_false @Airbag_637
0093: 17@ = integer 16@ to_float
0017: 17@ /= 26500.0
08D2: object 9@ scale_model 17@
0002: jump @Airbag_565

:Airbag_637
0108: destroy_object 9@
0002: jump @Airbag_728

:Airbag_649
04FE: deflate_tire 0 on_car 0@
0689: set_car 0@ remove_componentA 4 visible_effect_flag 1
0689: set_car 0@ remove_componentA 5 visible_effect_flag 1
0689: set_car 0@ remove_componentA 6 visible_effect_flag 1
0730: car 0@ damage_component 0 // versionA
0730: car 0@ damage_component 1 // versionA
0730: car 0@ damage_component 2 // versionA
0730: car 0@ damage_component 3 // versionA
0012: 3@ *= 8
0851: set_actor $PLAYER_ACTOR decrease_health_by 3@ flag 1

:Airbag_728
02E3: 1@ = car 0@ speed
0002: jump @Airbag_11

:Airbag_743
0006: 1@ = 0
0006: 2@ = 0
0006: 4@ = 0
0002: jump @Airbag_11

Hij werkt alleen niet met motor crashes want dan crasht je SA :puh:

Dus zou je hem moeten ombouwen of moeten uitbreiden voor motor crashesh ;)

Geplaatst:
comment_1340495
Hij werkt alleen niet met motor crashes want dan crasht je SA :puh:

Dus zou je hem moeten ombouwen of moeten uitbreiden voor motor crashesh ;)

Als je dit: (op ongeveer de 10e regel)

00D6: if
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving

Veranderd in:

00D6: if and
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving
847A:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_bike 
84A7:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat 
84C8:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle

Dan is de airbag uitgeschakeld op motoren, boten, vliegtuigen en helikopters. En zal SA niet crashen als je daarmee een ongelukje maakt :)

Geplaatst:
comment_1340802
het stond erin hoe hij dat deed; 'u dun download it u get it with da car mod', hij kreeg eht dus bij de automod

Misschien een tip voor de volgende keer:

lees eerst de reacties door die al gegeven zijn, voor je zelf reageert :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.