Jump to content

V.C. Endurance


Vansloneker

Recommended Posts

De records op dit moment zijn 3:41, 3:49 en 3:50

Ik kan maar niet onder de 4 minuten komen. Probeer ik het harder mis ik de poortjes -als je ze net aan het randje raakt reageren ze niet- of vlieg ergens van de weg af.

Waar kan ik nog wat tijdwinst boeken in deze reace?

Bewerkt: door Vansloneker
Link to comment
Delen op andere websites

Welke wagen gebruik je? Ik adviseer je de VCPD Cheetah te gebruiken. Hij is net zo snel als een normale Cheetah, maar er zit ook een sirene op en wanner je de sirene aanzet gaat het andere verkeer voor je aan de kant.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Welke wagen gebruik je? Ik adviseer je de VCPD Cheetah te gebruiken. Hij is net zo snel als een normale Cheetah, maar er zit ook een sirene op en wanner je de sirene aanzet gaat het andere verkeer voor je aan de kant.

Deze manier is de beste dan gaan de mensen opzij maar ik zou ervoor zorgen dat je niets raakt en dat je soort van drift in de scherpe bochten dit bespaart tijd geloof me maar :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De Hotring Racer is zeker een goede keuze hoor, deze trekt veel sneller op dan de Cheetah, en heeft een veel betere wegligging. Dus ik raad je zeker aan om deze te gebruiken, verder moet je ook met een snelle start beginnen, en dus bij de start snel naar je tegenstanders rijden, aan een snel tempo, en als je ze passeert, schiet je met een drive by naar je tegenstanders, en dan zal de race onmiddellijk beginnen. Jij hebt dan het voordeel dat je al snelheid hebt en dus ook onmiddellijk eerste staat. Verder moet je gewoon het parcours leren kennen, en weten waar je een korte bocht kan nemen enzo.

Verder kan je ook met de PCJ 600 rijden, daarmee kan je ook zeer goede tijden halen, maar het nadeel hierbij is dat je er goed mee overweg moet kunnen, want je kan er nogal snel afvallen, waardoor je veel tijd verliest, of zelfs dood gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

De Cheetah vind ik ook wel beter sturen dan de Hotring Racer, maar ik ben er niet sneller mee. De motorfiets valt af want ik val er te vaak af.

De vliegende start van Hanneswasco ga ik proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Cheetah vind ik ook wel beter sturen dan de Hotring Racer, maar ik ben er niet sneller mee. De motorfiets valt af want ik val er te vaak af.

De vliegende start van Hanneswasco ga ik proberen.

Ok hopelijk lukt het je

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als je heel goed bent met alle auto's, kan je het best met de Infernus gaan, deze heeft de hoogste topsnelheid, punt uit, 240 km/h. Daarna komt de Cheetah met 230 km/h, en mijns inziens is dat de beste optie vanwege z'n ideale wegligging en mogelijkheid met sirene, wat echt verschil maakt. Ik denk dat het record te halen is met de PCJ-600, en dan ook de hele weg voorover gaan buigen voor maximale snelheid, allleen dat vergt eventjes tijd om te oefenen, wat ook letterlijk met vallen en opstaan zal gaan. Nog nooit geprobeerd, maar misschien werkt een Hunter ook wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je heel goed bent met alle auto's, kan je het best met de Infernus gaan, deze heeft de hoogste topsnelheid, punt uit, 240 km/h. Daarna komt de Cheetah met 230 km/h, en mijns inziens is dat de beste optie vanwege z'n ideale wegligging en mogelijkheid met sirene, wat echt verschil maakt. Ik denk dat het record te halen is met de PCJ-600, en dan ook de hele weg voorover gaan buigen voor maximale snelheid, allleen dat vergt eventjes tijd om te oefenen, wat ook letterlijk met vallen en opstaan zal gaan. Nog nooit geprobeerd, maar misschien werkt een Hunter ook wel goed.

Ik denk niet dat dit gaat lukken aangezien je steeds zult moeten landen en opstijgen.

En bovendien zitten er ook lantaarnpalen in de weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Helicopter zal niet lukken wegens de obstakels.

De vliegende start geeft 1 of 2 seconden, en vooral dat je anderen al voor bent zodat ze je niet zo snel rammen.

Maar mijn rondetijd is maar minimaal verbeterd: 3:58

Waar die 17 seconden van de recordhouder vandaan moeten komen...ik zie het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is ook een stuk ervaring, ik snapte eerst niet hoe iemand ooit op een motor kon blijven zitten, toen ik het spel beter kende dan m'n eigen broekzakken kon ik op wanted level 6 nog lang genoeg op een motor rond blijven rijden zonder botsingen te krijgen. En het is ook een beetje geluk met hoe het andere verkeer reageert, hoe snel je de bochten allemaal neemt en noem maar op, allemaal kleine dingetjes die iemand anders uiteindelijk 17 seconden sneller maken.

Je kan ook gewoon in de bestanden gaan klooien, je auto opvoeren tot 500 km/h en zeggen dat het niet zo is, en vervolgens zijn record met 17 seconden verbreken, alleen dan is het niet echt leuk meer. Eerlijk winnen is wel altijd het leukst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...