Geplaatst: 28 april 200916 jaren comment_1340309 Beste Lezer Ik heb gisteren de SCM-modding tutorial gevolgd van Dutchy, deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=56306 Ik heb toen een actor spawn script gemaakt, maar nu is mijn vraag. Hoe kan ik zo'n script dan laden? Moet ik hem gewoon main.scm noemen en in de data map van GTA SA stoppen?
Geplaatst: 28 april 200916 jaren comment_1340321 Als je gewoon vanuit de stripped SCM werkt moet je main.scm gewoon in de data\script map. Hij laadt dan vanzelf. Wil je oude savegames bruikbaar houden, moet je CLEO hebben en dan moet je script hiermee beginnen: {CLEO .cs} *je script* Deze doe je dan in de cleo map.
Geplaatst: 28 april 200916 jaren Auteur comment_1340326 Hij werkt nog steeds niet, m'n hele GTA SA doet raar en ik heb hem al vaak gereinstalled? Bewerkt: 28 april 200916 jaren door -Haakon-
Geplaatst: 30 april 200916 jaren comment_1342238 Zet je volledige script eens hieronder in een codebox, vertel hoe je 'm compileert en wat je precies doet. Gebruik je nu CLEO of gewoon vanuit de Stripped SCM? Gebruik je MPACKs? De huidige beschikbare informatie is iets te karig om goede hulp te verlenen. Let er trouwens ook op dat rechtsonderaan de juiste GTA te zien is. Tja, je weet maar nooit... Edit: dit topic is nauw verbonden met het topic dat je enkele uren later aanmaakte, of niet? Heel irritant dat ik dat soort dingen altijd pas zie nadat ik gepost heb. -_-" Bewerkt: 30 april 200916 jaren door K.O.
Beste Lezer
Ik heb gisteren de SCM-modding tutorial gevolgd van Dutchy, deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=56306
Ik heb toen een actor spawn script gemaakt, maar nu is mijn vraag.
Hoe kan ik zo'n script dan laden?
Moet ik hem gewoon main.scm noemen en in de data map van GTA SA stoppen?