Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1340400

Begel's skins

Smileyguy

Biljetman

Bekijk nog wat foto's van Smileyguy en Biljetman of Download beide mods in een pakket.

Smileyguy Devil

De politie laat zijn ware gezicht zien...

2n7r0ub.jpg

What's new:

-Verbeterde texture voor Smiley's body.

-Duivelhoorntjes, duh :7

Update:

2poxipt.jpg

Download nog niet beschikbaar.

Bewerkt: door Beagle

• Reacties 57
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1340406

Ja, Puma heeft me geïnspireerd om te gaan skinnen, maar maakt dit meteen een na-aper? Iedereen kon toch skins gaan maken, tja, dat ik er nou ook een topic over maak... Vind het wel zo leuk om wat feedback te krijgen, maar als iedereen zo gaat reageren hoeft het van mij al niet meer.

@Hieronder: Thanx man :tu: Misschien kan ik een gratis model vinden, en het proberen :7 Ik heb net een Raving Rabbid van Stefaneke gekregen :puh: Die is veel kleiner, dus het flipt een beetje ziet er wel raar uit :puh:

Geplaatst:
comment_1340416

komop, laat je niet zo kennen, je moet gewoon denken dat ze jaloers zijn :puh: jij doet het tenminste! ik vind ze zeer grappig :D nu moet je nog een transformer maken :D z'n lopende auto, dat lijkt me zo geniaal :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1340435

Ik zat net een beetje te zoeken naar een transformer toen ik een ander model tegen kwam :D Ik heb hem gerigd, de benen en armen zitten op zich wel goed gerigt alleen zijn er nog een flink aantal vertices verkeerd :puh:

gta_sa2009-04-2816-20-29-43.jpg

gta_sa2009-04-2816-20-32-57.jpg

gta_sa2009-04-2816-20-36-09.jpg

:puh:

http://www.3dtotal.com//ffa/meshes_v2/alie.../model_main.htm

Dat was hem, ik kon het gratis downloaden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1340527
Dit lijkt misschien spam maar ik zou nu wel eens willen weten hoe je dat nu precies doet. Ik heb al talloze tutorials gevolg en steeds mislukt het :)

By the way, mooi werk.

Tom

Bedankt :) Ik zal kijken of ik wat kan doen om je te helpen :)

@Hierboven: Dank je :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1340860

Ben ik nog aan het werken, maar het model is iets anders gemaakt dan het skelet :7 En hij is een beetje klein dus ik moet kijken wat ik er van kan maken :puh: Ik post zo nog wat (morgen).

Geplaatst:
comment_1340995

Leuk, maar ik hoop niet dat er nu twintig topics komen waar iedereen rare skins gaat maken, want dat is toch wel een beetje mijn ding.. Ik bedoel, dat ben ik: rare mods. Dat jij dat doet, oké, maar please, houd het daar dan ook bij en gaat nu niet iedereen dit doen..

Ontopic wou ik even zeggen dat het vervormen van het skelet geen zin heeft, omdat het ingame toch weer wordt aangepast aan de animatie die wordt uitgevoerd en het skelet daarbij weer zijn originele vorm aanneemt. Je zult dus nieuwe animaties moeten maken als je een andere skeletvorm wilt gebruiken. Hoe dat moet ga ik even niet op in. Ik weet hoe het moet, maar heb het nog niet geprobeerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.